Foto bij 54. || Rainbows ||

aaawh das flauw! :( jullie weten dat ik daar niet tegen kan... dan voel ik me schuldig als k niet activeer "-.-



luff mn heersbeestjes! (H)

De volgende ochtend werd ik wakker van een zoete stem die een voor mij, onbekend liedje zong.
"Could there be a possibility, I'm trying to see what's up. Cause i'm made for you, and you for me.. Baby now is time for us...
Tryna I keep it all together,
But enough is enou-ough, They say we're too young for love...
But I'm,- catching feelings,.... catching feelings..." Ik opende mijn ogen en keek op naar Justin, die op de rand van het bed zat en zachtjes voor zich uit zong. "Van wie is dat?" vroeg ik meteen, nieuwsgierig. Justin draaide zich naar me om. Hij bloosde en was er duidelijk niet van bewust geweest dat ik mee had geluisterd. "Euh, van mij... By the way, goodmorning." zei hij met een kleine glimlach. Ik keek hem met grote ogen aan. Oh my god. Hij schreef liedjes? Hoe cool! "Awesome! Wat heb je nog meer?" vroeg ik en kroop over het bed om naast hem te kunnen zitten. Hij bloosde weer en keek weg. "Alleen dat... De rest van de tekst moet ik nog... En er moeten nog instrumenten bij." zei hij schouderophalend. Ik keek weer in zijn ogen. Opeens schoot me te binnen wat er gisteren ook al weer was gebeurd. "Whahahahaaaaa..." lachte ik en viel al lachend op de grond. Justin keek me stomverbaasd aan. "Wat is er zo grappig?" vroeg hij verward. "Whahahaa, als de receptioniste je straks raar aankijkt; dat komt omdat ze je liever zonder shirt ziet!" lachte ik en de tranen stroomden over mijn wangen. Ik gierde het uit en mijn buik begon zeer te doen. "Waar héb jij het over?" vroeg Justin en keek me raar aan. Hij moest naar beneden kijken omdat ik op de grond lag. Zijn haar viel een beetje voor zijn ogen, wat er best sexy uitzag. Weer een lachbui. Omg als dit zo door ging kon ik echt nooit meer stoppen...

Reageer (6)

  • NotAHumanBeing

    Niall heeft zijn geluk gevonden! Same met Justin!
    <3
    'x

    1 decennium geleden
  • Chipitos

    Snel verder senorita (:

    1 decennium geleden
  • philtatos

    ACTIVEER ER NOG ÉËN! ALSJEBLIEFT!PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    ANDERS GA IK DOOD!
    EN IK NAM ZELFS DE MOEITE OM DEZE LETTERTYPE GROTER TE MAKEN!

    1 decennium geleden
  • ardjan

    hahahaha XD

    dus als wij jou smeken om nog een hoofdstukje geef je er nog eentje?
    MOOIZO!

    *gaat op zn knieën zitten en kijkt met zn meest lieve en zielige gezicht naar je omhoog, ondertussen mn handen vouwend* PLIEEEEEEES GIMME SOME MOOWRE? PLIEEES?

    HAHAHAHAHA nee zeg, ik zit echt een kwartier te zoeken naar een bepaald stuk wat ik even wilde kopiëren naar deze reactie, blijkt dat dat niet in dit verhaal staat XD hahaha ik voel mezelf zo dom nu XD

    anywho, snel verderts :)

    1 decennium geleden
  • Perv

    OMG SNEL VERDER OMGGGGGGGGGG LOVE LOVE LOVE

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen