Foto bij 53. || Rainbows ||

omg ik kijk maja de bij :) keek ik vroeger ook altijd.... eignlijk ist nog best spannend (cool)

hier weer een stukje :) niall haat trappen omdat ie dan moet lopen.... x)

luff mn heersbeestjes (H)

Mokkend volgde ik Justin de trap op. En nog een trap op. En nog een. En nog een. En nog een. En nog een. OMG, waar wou hij helemaal heen? Bij de vijfde verdieping liep hij de gang op. Hij stopte voor een deur en voor ik hem tegen kon houden had hij al aangeklopt. Ik probeerde hem paniekerig voor de deur weg te sleuren, maar er deed al iemand open. Een norse man keek ons vanonder een doorgetrokken wenkbrauw aan. "Sorry, mijn vriend slaapwandeld, mijn excuses..." zei ik snel en sleurde Justin mee, Het ging nog best moeilijk. Al sliep hij, hij was nog best sterk. De man gooide brommend de deur weer dicht. Justin begon uit zichzelf weer te lopen en stapte weer in de lift. Voor Justin op een knopje kon drukken, drukte ik op de vier. Ik wou terug naar onze kamer. Bij verdieping vier aangekomen leidde ik Justin naar onze kamer en nam hem mee naar binnen. Ik deed de deur achter ons op slot, zodat Justin niet meer weg zou kunnen lopen. "Hmmm...." kreunde Justin zachtjes. Ik grinnikte en duwde hem richting zijn bed. Maar hij wou niet meewerken en bleef staan waar hij stond. Hij draaide zich naar me om. Ik vergat bijna dat hij sliep, nu hij zo voor me stond. Hij boog naar me toe en drukte zijn lippen op de mijne. Ik bedacht me meteen dat Justin dus droomde dat hij dat hij mij zoende. Dat idee deed me grijnzen tegen zijn lippen aan. Dit was weird... Ik zoende met een slapend persoon. Maar dit slapende persoontje kon wel verdomt goed zoenen. Ik legde mijn hand in zijn nek en zoende hem terug. Daarna zette ik een stap naar achteren. We moesten nu echt naar bed. Gaan slapen. Nou, ik moest gaan slapen. Justin sliep immers al.

Reageer (7)

  • BrokenCircle

    NOG EEN HOOFDSTUK PLEEAAAASS ;(

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    Alsjeblieft nog een stukje! (:
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Punknotwar

    Aawwh love this
    een beetje laat maar ik ga toch nog effe dit doen:
    JAAA IK STA IN DIT VERHAAL GENOTEERD ZE HEEFT ME OPGEMERKT DIT GA IK LATER AAN MIJN KLEINKINDEREN VERTELLEN
    fangirlende me is heel irritand

    1 decennium geleden
  • Perv

    Naawhh ;D

    1 decennium geleden
  • ardjan

    hahaha ik heb zo'n idee dat Justin alles loopt te faken, dat zou wel geniaal zijn XD

    anywho, je upload veel te snel, ik krijg niet eens de tijd om op ieder hoofdstukje te reageren XD MAAARRRR ik vind dat helemaal niet erg hoor C:

    anywho, WE WANT MOOWREE! C:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen