Foto bij 46. || Rainbows ||

plaatje hierboven is geniaal x)

heersbeestjeabo-58 meld je! :)

thisisjustmeheersbeestje; ik voel me vereerd dat je aant fangirlen bent om mijn story (A)

ardjanheersbeestje; dankje :)

luff mn heersbeestjes (H)

"Aaawh that's kinda sweet..." kirde ik en kneep hem in zijn wangen. Dat deden tantes ook altijd... Na een familiedag had ik dus ook altijd pijn in mijn wangen. Haatte dat. Hij keek me aan alsof ik ook echt zo´n tante was. "Zucht.... Ik haal de inmiddels koude pizza..." zei ik na een tijdje stilte en stond op om naar de pizzadoos te lopen. Ik raapte hem op en nam hem mee naar Justin. Ondertussen keek ik nog even naar mijn bed. De appelmoes zat overal, zielig bedje van me.
Ik plofte samen met de pizzadoos naast Justin op zijn bed neer en begon te eten. Natuurlijk liet ik ook wat liggen voor Justin. Weetje, sommige pizza's zijn koud echt ranzig. Maar sommige, waaronder deze, niet. "Oké, het is.... 9 uur, een filmpje kijken of al gaan slapen?" vroeg Justin aan mij toen de pizza op was. "Waar zie jij een tv?" vroeg ik hem op een arrogante toon en keek hem raar aan. Hij begon te grijnzen en pakte een afstandsbediening van zijn nachtkastje. Ik keek nieuwsgierig toe toen hij op wat knopjes drukte. De muur ging op een pro manier open en er verscheen een groot flatscreen. Ik keek ernaar alsof het Demi Lovato was. "Oh my gaaawd, dat is sooo cool! En heb je ook films?" vroeg ik met een glinstering in mijn ogen van plezier. "Jup." zei Justin. Hij zette de tv aan en ging naar een menu. Hij kwam bij een lange lijst films die allemaal op het geheugen van de tv stonden. "Awesome..." kraamde ik uit en scande met mijn ogen de lijst af.

Reageer (7)

  • Ilovemyself

    Ik meld me^^
    I love this Jaill story (H)

    1 decennium geleden
  • Bellum

    Oeh!
    Laat ze de Titanic kijken en dan gaan ze die na spelen ;p
    Behalve dan dat er eentje dood gaat xD
    Of ze gaan ‘Grease‘ kijken, kan ook nog!
    Of ‘Mamma Mia‘ Da‘s mijn lieveligs film!
    Neej, ‘Dirty Dancing‘ Is ook heeeel leuk!
    Of ‘Honey‘ !
    Ik stop maar met films opnoemen...

    1 decennium geleden
  • Upendo

    Juul!
    Omg ik ben zo trots op je, zoveel abo's!
    Ik ga een bladwijzer zetten, want ik heb al honderduizend abo's :P
    Ik krijg trouwens mijn haar geverfd :d het wordt wss oranje :D
    Ik hoop dat we elkaar nog eens in het echt gaan ontmoeten.. zou leuk zijn:P Hoe gaat het met dé film? ;)

    Love
    Rose

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    JAAAAAAA doe een horrorfilm!
    Gnagna (:

    1 decennium geleden
  • Higginator

    Niall die iets ranzig vind?? Lol nee hij vond dat Australische spul ook ranzig xd

    Doe maar een horrorfilm, iets met een moord ofzo, lol ik hou van films waarin mensen vermoord zijn (maar niet an detectives xd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen