Foto bij Love 20.

Hier is hoofdstukje 20 alweer, ik weet dat het niet zo een goed hoofdstuk is maar ik had niet zo veel inspiratie.
Misschien is er morgen een nieuw hoofdstuk als ik tijd heb! :)

Louis P.O.V.

*Flashback *
Toen we gisteren afscheid genomen hadden waren we met ons 5 terug naar de auto gelopen, ondertussen waren we wel heel wat pers tegengekomen, waarschijnlijk hadden die wel weer foto's van ons gemaakt dacht ik toen. Toen we terug in ons hotel waren, waar we verbleven voor onze tour door Engeland, besloten we onmiddellijk te gaan slapen. Om 8 uur, was Paul ons al komen wakker maken, zoals gewoonlijk wou Niall niet opstaan dus besloot ik om hem wakker te maken met een emmer water, dat was wel gelukt! We hadden snel ontbeten en nu stond iedereen zich klaar te maken voor het interview. We hadden allemaal iets casuals aangetrokken, normaal ging dit interview gaan over ons nieuw album en de nieuwe tour maar dat zal nu wel anders zijn na dit weekend, dacht ik. 'Zijn jullie klaar?' ,vroeg Paul, 'Want we moeten vertrekken!' we knikten. Liam deed de deur open en we liepen allemaal de gangen af op weg naar de auto. Paul deed de deuren van de auto open en we stapte in, het was een auto met geblindeerde ruiten, zo zouden de fans niet zien dat wij in de auto zaten. Hoe korter we bij de studio kwamen voor ons interview, hoe stiller het werd in de auto. Ik denk dat iedereen een beetje aan het nadenken was wat ze gingen antwoordde als er vragen over de foto's kwamen, wel ik was er alleszins over na aan het denken. Van ver zagen we de studio liggen 'Jongens wat gaan we nu eigenlijk antwoordde?' vroeg Harry 'Dat het gewoon vriendinnen zijn?' zei Niall 'Dat kunnen we niet, er zijn foto's waar we met ze kussen!' zei ik 'Wat als we nu gewoon de waarheid vertellen!' zei Liam 'Echt waar Liam, de waarheid, dat we ze een weekend kennen en dat ze gewone fans zijn die een meet & greet hebben gewonnen?' zei Zayn 'We kunnen vertellen dat we hun al langer kennen?' zei Liam toen 'Ja en hoe leggen we die kus uit?' zei ik toen 'Uhm, dat we geen koppels zijn maar gevoelens voor hun hebben?' zei Niall, iedereen keek Niall aan met grote ogen, eigenlijk had hij gelijk, maar we konden de waarheid niet vertellen want eerlijk ik had misschien een domme zet gedaan door Charlien te kussen en daarna was ze zonder erover te praten het vliegtuig opgestapt. Liam z'n gsm rinkelde opeens, hij keek ons allemaal aan 'Het is Bo' zei hij 'Neem dan op!' antwoordde ik meteen 'Hallo!' zei hij, hij knikte alleen maar aan de telefoon 'Wacht even Bo, ik ga het vragen! De meisjes willen weten wat we de interviewer gaan vertellen!' zei hij, 'Uhm, dat we geen koppels zijn, maar daar misschien nog iets van kan komen?' zei ik toen 'Ja, vertel haar dat maar!' zei Niall, Liam deed dat ook. Liam en Bo hadden nog gepraat tot dat we aan de studio aankwamen. 'Bo, ik moet nu gaan, we zijn aan de studio aangekomen, kijken hé!' zei hij, Bo had blijkbaar nog iets gezegd want hij zei ik ook van jou. De chauffeur had de auto geparkeerd en we stapten uit, er kwam een man op ons afgelopen 'Eindelijk, jullie zijn er!' zei hij, we gaven hem allemaal een hand 'Ik ben Chris Daley, de interviewer! Zijn jullie er klaar voor?' vroeg hij, 'Ja, tuurlijk!' zei Zayn 'Wel, ik ga jullie de kleedkamer tonen waar jullie 5 minuten hebben voor jullie klaar te maken en dan gaan we van start!' zei Chris, we knikten en volgde Chris. We liepen naar de kleedkamer en deden wat hij vroeg. Paul kwam na een paar minuten binnen en vroeg of we klaar waren, we hadden allemaal ja geantwoord en liepen met Paul mee naar de plaats waar het interview werd afgenomen. 'Ik presenteer jullie One Direction!' zei Chris. We liepen allemaal samen naar hem toen en wuifde naar het publiek. Er stond 1 grote groene zetel en 1 rode, Chris zat in de rode. Wij gingen dus allemaal in de groene zitten. 'Ik zal maar onmiddellijk met de deur in huis vallen! Zijn jullie single?' oh nee, nu ging het komen dacht ik. 'Ja, we zijn alle 5 single!' antwoordde Zayn 'Wel, daar denken wij allemaal anders over!' Hij liet allemaal foto's zien, de foto van ons 10 samen met het meisje, foto's van op het vliegveld en zelfs foto's van op het verjaardagsfeestje van Cher Lloyd. 'Zouden wij misschien mogen weten wie deze meisjes zijn?' vroeg Chris. Niall begon al te blozen en niemand durfde te antwoordden 'Wel, Niall, vertel jij het ons maar!' 'Wel, uhm. Het zijn 5 vriendinnen van ons en we zijn redelijk close met elkaar.' zei hij 'We zien inderdaad dat jullie heel close zijn met elkaar! Louis, wil jij ons misschien vertellen hoe deze meisjes heten?' Ik keek naar de andere, moest ik dit nu echt vertellen. 'Wel, uhm, Charlien, Maïte, Bo, Josche en Laura.' zei ik uiteindelijk 'En wie is wie, Liam?' 'Bo is het meisje op de foto met de donkerste blonde krullen, Maïte is het meisje met het blond stijl haar, Josche is het meisje met de bruine krullen, Charlien is het meisje met de bijna zwarte krullen en Laura is het meisje met de lichte blond krullen.' zei hij 'Wel, wel en zijn jullie allemaal een koppel, Harry?' Oh nee, daar was de vraag, wat ging hij nu antwoordden?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen