Foto bij Love 19.

Ik had een nieuw idee en ik heb dit toen onmiddellijk uitgeschreven! Misschien volgt er straks nog een stukje! :)

Zayn P.O.V.

*Flashback *
Josche was net de badkamer in gelopen om iets anders aan te trekken. Ondertussen was ik wat rond aan het kijken in haar kamer, toen ik de badkamer deur weer hoorde opengaan 'Zayn, wil je misschien even mijn roze blazer nemen?' vroeg ze, ik liep naar haar kleerkast en nam haar roze blazer uit de kast en gaf die aan haar. Ze had een gewone zwarte jeans, een grijze t-shirt en roze vans aan. Ze nam haar blazer aan en deed deze ook aan. 'Je ziet er mooi uit!' zei ik, ze begon te blozen, eigenlijk was Josche een van de enigste meisjes waar ik gewoon mee kon praten in de plaats van dat ze de hele tijd foto's met ons wouden, dat vind ik best wel leuk. Josche nam al haar kleren uit de kast en begon deze op te plooien om in haar koffer te steken 'Heb je misschien hulp nodig?' vroeg ik 'Kan je mijn spullen allemaal uit de badkamer halen? Maar alleen als je dat wil hoor!' zei ze, ik knikte en liep naar de badkamer. Ik nam alle spullen van de badkamer terug mee naar haar slaapkamer en legde ze op het bed 'Dankje!' zei ze 'Ik ga jou eigenlijk wel missen hoor!' ze ik, ze keek me verbaast aan 'Misschien kunnen we volgende week, als ik in België ben, eens op een date gaan?' vroeg ik aan haar terwijl ik naar de grond staarde 'Dat zou ik wel leuk vinden!' antwoordde ze. Telkens als ik Josche haar chocolade bruine ogen keek verdronk ik erin, zeker nu toen ze naar mij toegelopen kwam om me een knuffel te geven. Nu zag ik mijn kans, in de plaats van haar een knuffel te geven gaf ik haar een kus op haar lippen. Ze eindigde de kus en keek recht in mijn ogen, we stonden daar misschien wel 5 minuten toen er hard op de deur geklopt werd 'Zayn, wil je even komen helpen, Louis en ik krijgen samen mijn koffer niet dicht!' zei Charlien, ik liep achter haar aan en keek nog even naar Josche die nog steeds verbaast was door wat er net gebeurt was. 'Wat is er met jou gebeurt?' vroeg Louis 'Niks, wat is er hier gebeurt?' vroeg ik 'Wel, zo het schijnt heeft Charlien altijd de grootste koffer bij en we krijgen hem samen niet toe!' Charlien begon te lachen, ze had een witte jeans, groen t-shirt, jeans jasje en groene vans aan. Louis en ik gingen op Charlien haar koffer zitten, ze probeerde nu haar koffer te sluiten en dat lukte haar. 'Eindelijk!' riep ze heel hard. 'Ik ga dan maar eens terug naar Josche!' zei ik, Louis begon te lachen 'Ja, ga maar snel!' toen ik bij Josche aan kwam was ze al klaar met inpakken 'Waarom deed je dat?' vroeg ze, ik keek naar de grond en fluisterde stilletjes 'Omdat ik gevoelens voor je heb.' 'Echt waar?' vroeg ze 'Ja, waarom niet? Je bent een heel lief en mooi meisje.' 'Dankje, maar jij bent Zayn van One Direction, je kan aan elke vinger wel 10 meisjes krijgen' 'Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil jou!' 'Dat is heel lief! Maar na België ga je me waarschijnlijk nooit meer zien!' 'Misschien kan je mee op de tour komen?' 'Zayn, dat is echt heel lief, maar ik ken je nu 2 dagen, gaat dat niet een beetje snel?' 'Het is geen wereld tour, gewoon hier in England en Ierland!' 'Ik zal erover nadenken!' antwoordde ze en ze gaf me een knuffel 'Maar nu is het echt tijd om te gaan, de andere zullen wel al op de gang aan het wachten zijn!' we liepen naar de gang en Josche had inderdaad gelijk 'Waar bleven jullie?' vroeg Harry 'Ze zullen het druk gehad hebben zeker!' antwoordde Louis 'We waren gewoon aan het praten!' antwoordde Josche 'Kunnen we nu gaan?' vroeg Laura, iedereen knikte 'Moet ik misschien je koffer dragen?' vroeg Louis aan Charlien, ze knikte. Liam, Niall, Bo en Laura gingen weer bij Harry in de auto, en de andere bij Louis. Harry laadde de bagage van Bo en Laura in en Louis die van Charlien, Josche en Maïte. De rit naar het vliegveld duurde 15 minuten. Er werd veel gepraat in de auto. Eenmaal toen we aangekomen waren gingen de meisjes alles regelen. 'Wat is er nou gebeurt tussen jou en Josche?' vroeg Liam 'Hoe zo, er is niets gebeurd!' 'Zayn, we kunnen zien dat er iets gebeurt is!' zei Niall toen 'Ik heb haar mee uit gevraagd voor als we in België zijn en toen ....' 'Mag ik raden', vroeg Niall , 'je hebt haar gekust, zeker?' 'Ja' fluisterde ik stil. Harry begon te lachen en keek naar Louis 'Nu alleen Louis en Charlien nog!' zei hij 'Daar wordt werk van gemaakt!' zei Louis en we moesten allemaal lachen. We zagen de meisjes terugkomen 'Let maar op!' zei Louis, hij liep naar Charlien toen en gaf haar een kus die misschien wel 1 minuut duurde, we stonden allemaal verbaast te kijken. 'Nu mogen we het morgen zeker uitleggen!' mompelde Niall. Iedereen nam afscheid van elkaar, eigenlijk stond iedereen daar gewoon te kussen. Niall zou gelijk krijgen dit mochten we morgen gaan uitleggen. Nu was het echt tijd. 'Jullie gaan toch zeker kijken hé, morgen?' vroeg Liam 'Tuurlijk, ik wil dat echt niet missen!' zei Bo. De meisjes liepen nu langzaam van ons weg 'Niall, ben je nu echt aan het huilen?'vroeg Liam 'Nee, ik heb gewoon iets in mijn oog!' antwoordde hij en Harry begon te lachen 'Ik ga ze toch wel missen deze week!'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen