Foto bij HOOFDSTUK 1

dit is het eerste hoofdstuk je mag reacties plaatsen, abo's en kudo's zijn ook welkom. ik hoop dat jullie het leuk vinden veel plezier.

ik lees een boek wat ik altijd lees voordat het volle maan is, met volle maan word er een nieuwe elf geboren dat gebeurt niet zo vaak. het boek is van mijn moeder het is van mijn over over over groot moeder geweest en het zit al generatie´s in onze familie zij heeft het geschreven en nog steeds hebben we het. het heet volle maan het is een prachtig boek. ineens hoor ik luid gezang ik kijk achter me en dan zie ik thomas triomfantelijk naar me lachen. lola kom je nog het is bijna volle maan. ja ik kom bijna het boek is bijna uit nog twee regels, ik lees de twee regels af. kom snel we moeten er echt bij zijn we hebben het nog nooit gezien. moet je nagaan zo zijn wij ook geboren, bijzonder hé?! en we lopen naar het meertje waar de elf word geboren, het is drie keer gebeurt dat er twee of drie elfen tegelijk werden geboren, ik en thomas zijn bijvoorbeeld ook heel bijzonder omdat we tegelijk werden geboren. we zijn er,en het is even stil, een paar minuten later horen we gehuil het elfje is geboren en de bloem waar het elfje in zat is open iederéén is blij vooral ik en thomas het is een prachtig gezicht. we mogen zelfs het elfje vasthouden en de bloem waar het elfje in zat mogen we hebben als geschenk omdat wij het nog nooit gezien hadden. en nu kunnen we spelen met het elfje het is nog twee centimeter klein. het kleine elfje glimlacht naar me en ik glimlach terug. het elfje moet gapen en wil naar bed dus breng ik haar in bed, we mogen haar allemaal verzorgen. maar de moeder mag haar het meest verzorgt haar het meest. ik ben moe dus ik zeg thomas gedag en loop naar mijn paddenstoel, en ga slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen