Foto bij Love 18.

Het is niet in van de beste hoofdstukken die ik al geschreven heb dat weet ik, ik ben er daarom ook niet zo tevreden over. Spijtig genoeg heb ik een beetje last van een writer's block, maar die zal wel snel overgaan! :)

Harry Styles P.O.V.

*Flashback *
We liepen door de gangen op weg naar mijn en Louis' auto. Maïte negeerde mij al sinds dat Laura ons gebeld had, ik liep naar haar toe op mij nog eens te excuseren, 'Maïte, het spijt met echt heel erg!' zei ik 'Whatever, Harry!' zei ze en ze liep snel van mij weg, leuke laatste avond ging dit worden dacht ik. 'Wie gaat bij wie in de auto?' vroeg Zayn 'Ik ga wel bij Louis!' zei Maïte en ze keek kwaad naar mij. Liam, Niall, Bo en Laura waren uiteindelijk bij mij in de auto komen zitten. Onderweg naar het feestje zag ik mijn kans om te vragen aan Bo en Laura of Maïte echt kwaad op mij was 'Bo, Laura is Maïte echt zo kwaad op mij?' vroeg ik 'Wat denk je nu zelf?' zei Liam 'Er is een foto op het internet verschenen waar jullie staan te kussen!' zei Niall 'Weetje Harry, volgens mij wil Maïte weten wat je gaat antwoorden morgen als ze vragen beginnen te stellen over die foto, en ja ze is wel kwaad dat die foto opgedoken is.' zei Laura 'Ik denk dat we allemaal willen weten wat jullie gaan zeggen. ' zei Bo 'Maïte heeft ook niet zo een goed verleden in de liefde, ik denk dat ze er ook voor vreest dat ze je na het feestje van Charlien nooit meer gaat zien.' zei Laura, ik begon erover na te denken misschien moest ik deze avond toch nog maar iets onder nemen, Maïte is zo anders dan alle andere meisjes die ik ooit ontmoet heb dacht ik. 'Is dit eigenlijk een feestje van een bekend iemand?' vroeg Bo 'Het is het verjaardagsfeestje van Cher Lloyd die 19 wordt' zei Liam 'Oh leuk, maar gaat daar ook pers zijn?' vroeg Laura 'Ik vrees er voor van wel' zei ik, Bo's en Laura's blik veranderde automatisch, van enthousiast naar angst voor wat de pers ging zeggen. 'Maak je geen zorgen, we moeten gewoon op de foto en we moeten morgen toch al genoeg uitleggen!' zei Niall. Ik zag het gebouw van ver al liggen 'We zijn er zo dadelijk!' zei ik en focuste mijn blik toen op de weg. Louis reed voor ons de parking op. Toen we uiteindelijk geparkeerd waren stapte we allemaal uit en vervolgde onze weg naar het feestje, ik zag hoe Charlien verstijfde toen ze de flitsen van de fotografen in de verte zag 'Wat is er?' vroeg Louis aan haar 'Moeten we echt mee op de foto?' vroeg ze aan hem 'Ja, sorry, je kan er niet aan ontsnappen.' zei hij 'Kijk daar One Direction!' riep 1 van de fotografen, oh nee, dacht ik nu gaan de vragen beginnen. 'Zijn dat jullie vriendinnen?' 'Hoe kennen jullie elkaar?' 'Hoelang zijn jullie al samen?' 'Wat zijn hun namen?' 'Wonen ze in England?' Iedereen negeerde gelukkig de vragen 'Mogen we van jullie allemaal samen een foto?' we knikte en liepen toen zo snel als we konden naar binnen. 'Dit gaat straks toch ook niet zo zijn aan de luchthaven, hé' vroeg Josche 'Als de pers ons volgt wel!' antwoordde Zayn. Louis had Cher zien staan en we waren allemaal samen naar haar toe gelopen om haar proficiat te wensen en om even te praten. 'Als jullie zin hebben in karaoke, ga jullie gang!' zei ze. Misschien was dit mijn kans om aan Maïte te laten zien dat ik toch wel echte gevoelens voor haar heb. 'Uhm, ik ga die karaoke eens uitproberen!' zei ik tegen iedereen en liep richting het podium. De dj had aan mij gevraagd welk liedje ik wou zingen 'Take A Chance On Me van JLS' had ik geantwoord. Tijdens het liedje bleef ik oogcontact houden met Maïte die toch wel ontroerd keek. Na het liedje liep ik onmiddellijk richting Maïte 'Meende je dat?' vroeg ze 'Ik meende elk woord wat ik zong!' ze gaf me een knuffel 'Weetje, we kunnen het altijd proberen, als je dat wil teminste.' zei ik, ze knikte. Ik gaf haar een kus. Een beetje verderop zagen we Louis en Charlien die redelijk gek aan het dansen waren en aan de bar stonden de andere te praten. 'Zullen we naar de andere gaan?' vroeg Maïte, ik knikte, hand in hand liepen we naar de anderen. 'Wie we daar hebben!' zei Zayn 'Is alles nu terug goed?' vroeg Laura 'Meer dan goed!' antwoordde Maïte, iedereen lachte. De uren gingen snel voorbij, het was nu 11 uur en de meisjes hadden om 1 uur hun vliegtuig terug naar België. 'Kunnen jullie ons misschien even terug naar het hotel brengen, we moeten onze koffers nog pakken en we moeten ook nog iets anders aantrekken?' vroeg Josche. We knikten 'Mogen wij meegaan naar het vliegveld?' vroeg Zayn 'Als jullie dat willen, ik heb daar alleszins niets op tegen!' antwoordde Charlien. Samen liepen we naar de auto's en een 10 minuten later waren we al in het hotel. Zayn was met Josche meegelopen op haar te helpen, Louis was met Charlien meegelopen, Niall met Laura, Liam met Bo en ik was natuurlijk met Maïte meegelopen. 'Ik ga even iets anders aantrekken!' zei ze en ze verdween naar de badkamer, ondertussen dat ze in de badkamer was nam ik mijn gsm uit en verzond een tweet 'Al een geweldige avond gehad, kan deze nog beter worden?'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen