Foto bij Love 17.

Whoooooooooooop!^^ Hier is hoofdstuk 17 al weer!

Bo P.O.V.

*Flashback *
We hadden nog een paar uur gezwommen toen Niall begonnen te zeuren dat hij honger had. Dus waren we snel even frieten gaan halen die ze aan het zwembad verkochten. Rond 6 uur waren we naar Laura haar kamer gegaan en hadden we afscheid genomen voor eventjes want straks gingen we nog met z'n alle voor de laatste keer uit. 'Wat zou je er van vinden als we onze samen eens klaar maakten, zoals vroeger elkaars haren doen en make-up enz?' stelde Charlien voor 'Misschien is dat niet zo een slecht idee!' zei Maïte 'Dan stel ik nu voor dat we allemaal onze kleedjes gaan halen en make-up en de rest en dat we dan terug komen naar Laura haar kamer!' zei ik. 'Voor mij is dat allemaal goed!' zei Laura. We gingen naar onze kamers en ik nam snel mijn make-up, krultang, accessoires, mijn paars kleedje en mijn nieuwe beige pumps. Op mijn weg naar Laura haar kamer kwam ik Josche gepakt en gezakt tegen. 'We gaan naar een feestje, Josche, niet naar huis!' zei ik, ze moest lachen 'Sorry, maar ik wil er straks op z'n best uit zien!' zei ze. Laura had de deur open laten staan zodat we allemaal binnen konden. Maïte en Charlien kwamen een paar minuten later ook binnen. Maïte deed Charlien's make-up en andersom en ik deed Laura's make-up en andersom, Josche stond erop dat ze alles zelf deed. 'Oke, nu hoe gaan we ons haar doen?' vroeg ik 'Laura en Charlien moeten hun natuurlijke krullen laten!' zei Maïte. Ze knikte 'Ik stijl mijn haar, en de andere ook krullen?' zei Maïte, we knikte. Laura begon krullen bij mij te zetten, terwijl Maïte haar haar stijlde en Charlien begon krullen te zetten bij Josche. Daarna begonnen we allemaal zelf onze nagels te lakken. Ik had roze nagellak bij, Laura lichte rode, Maïte blauwe, Josche lichte blauwe en Charlien rode. We zagen er tot nu toe allemaal super uit. 'En nu de jurken?' vroeg ik, de anderen knikte. Josche deed een donker blauwe jurk aan, Charlien een witte jurk met bloemen op, Maïte een blauwe jurk, Laura een rode jurk en ik een paarse jurk. We deden ook allemaal onze accessoires aan en onze pumps. Josche had lichte blauwe pumps, Charlien rode, Maïte blauwe, Laura zwarte en ik beige. 'Ik ga eens even op twitter kijken!' zei ik, zoals gewoonlijk ging ik onmiddellijk naar de trends kijken, #OneDirectionsgfs, was aan het trenden. Ik klikte er op, er verscheen opeens de foto van ons 10 aan het zwembad met het kleine meisje 'Oh nee, we hebben een probleem!' zei ik 'Wat?' vroeg Josche 'De foto staat op twitter en er is #OneDirectionsgfs aan het trenden! Laura bel onmiddellijk naar Niall en zeg dat ze nu moeten komen!' zei ik, ze deed wat ik zei en liep naar de badkamer op te bellen 'Wat gaan we nu doen?' vroeg Maïte 'Ik weet het niet, wacht het staat zelfs al op het internet!' zei ik toen ik het artikel van Sugerscape zag 'Lees voor!' zei Charlien 'One Direction bezet? Zijn de jongens van One Direction bezet, dat is de grote vraag die elke fan zich nu stelt. Deze namiddag zijn er foto's opgedoken waar de jongens zich blijkbaar heel goed amuseren met 5 meisjes! De jongens poseerde ook samen met een fan en raad maar wie ook op deze vond stond ... de meisjes! Er is nog niets bevestigd maar we zullen hier nog veel meer over horen en we zullen jullie inderdaad ook updaten!' las ik voor toen Laura terug uit de badkamer kwam 'Ze zijn binnen 5 minuten hier!' zei ze 'Welke foto's staan er allemaal bij dat artikel?' vroeg Maïte 'Wel die ene foto met die fan, ene van Niall en Laura die van de glijbaan komen, ene waar we die wedstrijd hebben gedaan en dan...' 'Komaan vertel!' 'Die waar jij en Harry kussen.' 'WAT? Dit kan niet waar zijn, zeg dat het een droom is!' zei Maïte 'Kalm Maïte, adem in en uit!' zei Josche. Er werd hard op onze deur geklopt. Charlien ging de deur opendoen. 'Oke en nu uitleg graag!' zei Louis, ik gaf mijn gsm aan hem en ze begonnen te lezen wat er stond. 'En wat nu?' vroeg Charlien 'We hebben morgen een interview en we zullen het dan wel uitleggen!' zei Niall. 'Laten we nu gaan en nog een fantastische avond hebben voor dat jullie straks terug op het vliegtuig naar huis zitten!' zei Harry, we knikte. Niall liep naar Laura toe en gaf haar een kus, ze stonden daar zo een 5 minuten toen Liam naar mij toe kwam 'You look amazing!' zei hij 'Dankje!' zei ik en hij gaf me een kus op mijn wang. 'Kunnen we nu gaan?' vroeg Zayn, hij bedoelde dit vooral voor Niall en Laura 'Ja ja!' zei Laura. 'Jullie moeten morgen wel naar ons interview kijken, beloofd?' vroeg Louis, we knikten. Dit wou ik eigenlijk niet missen. Misschien hadden we ons te veel zorgen gemaakt, ze gingen dit morgen toch uitleggen in een interview of niet?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen