Hoi, hier heb je de bio's van Feven,Sophie,Rumer en Elhia. Ik maak alleen bio's van de hoofdpersonen. Veel plezier. xxx :)

Persoon: Sophie Vrooman, 17 jaar oud, woonde in Den Haag, Zuid-Holland,

Nederland, woont in Londen, UK.

Familie: Ze heeft een grote culturele familie, maar haar ouders zelf zijn allebei Nederlands. Ze heeft één moeder, één vader en één klein zusje.

Droom: Haar droom is om van haar leven te genieten en actrice worden. Ook wil ze héél graag de groep “One Direction” ontmoeten, en met Louis trouwen.

Personaliteit: Sophie is best wel eigenwijs en soms kun je haar niks wijsmaken, ze is een goede vriendin en met problemen kun je altijd bij haar terecht.

Talen: Haar geboortetaal is Nederlands, maar door school kan ze ook: Engels, Duits en Frans.

Dieren: Sophie is dol op tijgers, en vindt het jammer dat ze er geen als huisdier kan hebben, maar ze heeft wel een hond die jammer genoeg niet mee mocht naar Engeland.

Liefde: Ze is hetero, en heeft een hele grote crush op de banlid van “One Direction” ,Louis , maar een serieuze relatie heeft ze (nog) niet.


Persoon: Feven Breyandt , 18 jaar oud, woonde in Den Haag, Zuid-Holland, Nederland, woont in Londen, UK.

Familie: Ze heeft een grote familie, en ze zijn Nederlands. Ze heeft twee liefhebbende ouders, één jonger broertje waarmee ze vaak stoeit, en één oudere zus.

Droom: Feven wilt later graag ver komen in de paardenwereld en daar haar beroep van maken.

Personaliteit: Ze is niet bang om haar mening te geven, ze is trouw en een feestbeest, maar ze zorgt er wel voor dat ze met mate drinkt.

Talen: Feven spreekt van nature Nederlands, maar op school heeft ze ook
Duits, Frans en Engels leren praten.

Dieren: Ze heeft een verzorgpaard: Abbervail, en ze heeft ook een hond, met de rest van haar familie.

Liefde: Feven is biseksueel en heeft haar ware nog niet gevonden.


Persoon: Rumer Delavigne, 17 jaar oud, woonde in Den Haag, Zuid-Holland, Nederland, woont in London, UK.

Familie: Haar familie is groot en Somalisch, ze heeft één oudere broer, één jonger zusje en één jonger broertje, en natuurlijk haar twee ouders.

Droom: Rumer heeft nog geen droom, maar wil er graag een.

Personaliteit: Ze vindt zichzelf dom, maar algemeen is ze vaak slimmer dan de rest. Ze is soms wel raar, maar ook heel aardig.

Talen: Rumer spreekt Somalisch, Nederlands, Engels, Duits en een beetje Frans.

Dieren: Ze heeft geen huisdieren, en vindt dat je daar te veel moeite voor moet doen.

Liefde: Rumer is hetero, en is niet verliefd op iemand, wat nog heel lang zo zou blijven, volgens haar.


Persoon: Elhia Anseyving, 18 jaar oud, woonde in Den Haag, Zuid-Holland, Nederland, woont in Londen, UK.

Familie: Haar familie is héél groot, en Turks. Ze heeft één oudere broer, één oudere zus, één jonger broertje en twee ouders.

Droom: Elhia wil graag haar idool: Anil Tetik, ontmoeten en ze wil dokter worden.

Personaliteit: Ze is een heethoofd, maar een hele goede vriendin. Ze staat altijd voor je klaar als je haar nodig hebt, en ze zou je nooit laten vallen.

Talen: Elhia praat het vaakst Turks en Nederlands, maar op school heeft ze Duits, Engels en Frans geleerd.

Dieren: Ze had eerst een paar vissen en kanaries, maar die zijn gestorven. Nu heeft ze geen dieren.

Liefde: Ze is hetero en heeft een hele grote crush op Anil Tetik, haar idool.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen