Foto bij Page 34

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • heycatnipp

    haha ja ik praat ook in mijn slaap volgens mijn ouders riep ik pas geleden in mijn slaap:
    KIJK UIT ANDERS GA IK OP JE STAART ZITTEN.

    uhm tja haha :$

    1 decennium geleden
  • Suave

    hahahahah ik praatte soms ook wel eens in mijn slaap, eens vroeg ik midden in de nacht op vakantie, toen mijn stiefmoeder de tent in kwam: wat eten we vanavond? xd En ik herinner me dat mn vader vertelde dat ik ook ooit op vakantie opeens ging schreeuwen en dat ik ‘attack’ riep, hahahah.

    1 decennium geleden
  • PrimRue

    Oke hun zijn echt TE schattig!! ;D
    Lovee your storie <3
    Snel verduuuuur(flower)

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!

    MAAR WAAROM gaat hij het dan pas vertellen, waarom vertelt ie niet dat het over haar ging. grmbl.

    1 decennium geleden
  • Moodney

    Het is altijd zo fijn om wakker te worden en te zien dat je een stukje geschreven hebt. Hou van dit verhaal <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen