Foto bij Love 15.

Langste hoofdstuk wat ik al geschreven heb! Hier krijg ik toch wel een kudotje voor niet? (A)
Ik heb wel alleen maar een Flashback geschreven deze keer, gewoon omdat ik daar eens zin in had! :)

Josche P.O.V.

*Flashback *
We hadden net geluncht en een leuke wandeling gedaan toen we allemaal besloten om on maar klaar te gaan maken om te gaan zwemmen straks. 'Dus ik zie jullie straks in mijn kamer?' vroeg Laura en we knikte allemaal. Ik liep naar mijn kamer en pakte mijn IPhone om even op twitter te kijken, ik zag dat ik 20 nieuwe volgers had. Wat? Dacht ik bij mezelf, toen ik naar mijn nieuwe volgers keek werd alles duidelijk, de jongens hadden mij en de andere allemaal gevolgt! Oh leuk, dacht ik, eindelijk een paar bekende. Snel stuurde ik een tweet naar iedereen 'Straks gaan zwemmen met de meiden en 5 knappe jongens!' Ik keek nog even rond op twitter en toen zag ik een tweet van Niall 'Hoopt op een leuke namiddag!' er waren al veel reacties op gekomen zoals, wat ga je dan doen? Of gewoon heel veel plezier! Ik sloot twitter af en ging me klaar maken. Na 5 minuten zoeken vond ik eindelijk mijn nieuwe paarse bikini die ik samen met de meiden in Hasselt gekocht had, ook nam ik een beige topje en een bruine short. Ik kon niet alleen in mijn bikini door het hotel lopen bedacht ik me. Ik was snel klaar dus besloot ik om maar al naar Laura haar kamer te gaan. Ik deed mijn roze sandalen aan en nam mijn rood met zwarte strandtas en liep naar de gang, ik sloot mijn deur en liep naar Laura haar kamer. Ik klopte aan 'Kom maar binnen de deur is open!' riep ze, ik deed wat ze zei 'Waar ben je?' vroeg ik 'Oh, jij bent het Josche, ik ben in de badkamer!' riep ze 'Oke, ik wacht hier wel!' ze kwam uit de badkamer 'En hoe vind je dit?' ze droeg een blauw met witte bikini 'Heel erg mooi!' 'Dankje, ik ga nog even iets er boven aantrekken want zo kan ik niet door het hotel lopen!' opeens ging Laura haar gsm 'Laura volgens mij heb je een berichtje' riep ik 'Oh, kijk maar' Het was van Niall er stond in dat ze net aangekomen waar en nu haar kamer gingen zoeken, Laura kwam uit de badkamer ze droog een jeans short en een blauw topje 'Wie was het?' vroeg ze 'Niall, er stond in dat ze er zijn en nu je kamer zoeken!' ze glimlachte. We verschrokken ons toen er heel hard op Laura haar deur geklopt werd 'Kom maar binnen de deur is open!' riep we samen, het waren de jongens. Ze hadden allemaal hun zwembroek al aan met een t-shirt op. 'Hallo' zei ik heel opgewekt 'Ga maar zitten', zei Laura 'De andere zullen zo dadelijk ook wel komen!' 'Wat ben ik blij dat we hier zijn nu hoeft Niall tenminste niet de hele tijd meer te sms'en' zei Liam, Niall en Laura begonnen te blozen en de rest begon te lachen. 'We hadden geprobeerd zijn gsm af te pakken door alweer eens naar Nando's te gaan, maar dat is niet echt gelukt!' zei Harry, er werd weer eens op de deur geklopt maar Zayn ging deze keer open doen 'Het zijn, Bo, Maïte en Charlien' riep hij. Bo had een lichte blauwe met witte bikini, een jeans short, een licht blauw topje en bruine sandalen aan. Ze had ook een strandtas met de Amerikaanse vlag bij zich. Maïte had een lichte roze bikini, een grijze short, een roze topje en witte sandalen aan, ze had ook een beige strandtas bij. Charlien had ook een roze bikini aan maar het was een donker roze, een witte short, een zwart topje en paarse sandalen, ook zij had gelijk de andere een beige strandtas bij. 'Is iedereen nu klaar?' vroeg Louis 'Wacht, ik ga even mijn sandalen aan doen en mijn strandtas pakken en dan kom ik!' zei Laura, ze liep snel naar de badkamer en kwam terug met haar grijze sandalen en een bruine strandtas. 'Klaar?' vroeg Niall, ze knikte. We liepen allemaal samen naar de gang en Laura sloot haar deur. Toen we op weg waren naar het zwembad kwam Louis naar mij toe 'Josche, ik heb een vraag!' zei hij 'Vraag maar!' 'Is Charlien een jaar jonger dan jullie allemaal of wordt ze nog 18?' vroeg hij 'Ze verjaart volgende week.' zei ik 'Gaan jullie een feestje geven?' vroeg hij 'Uhm, ja natuurlijk ze wordt maar 1 keer 18!' 'Mag ik helpen?' vroeg hij, ik was heel verbaast dat hij dit vroeg 'Uhm, natuurlijk maar het is wel in België!' 'Wij kunnen altijd overvliegen, want volgens mij zullen we dat snel doen, kijk maar eens naar Niall en Laura, en Liam en Bo!' ik deed wat hij zei en zag dat Niall en Laura hand in hand liepen en Liam en Bo wel heel dicht bij elkaar liepen. 'Misschien heb je gelijk! Je moet wel zwijgen tegen Charlien dan kunnen we een verrassingsfeest geven!' zei ik 'Natuurlijk!' zei hij en glimlachte naar mij. 'We zijn er!' riep Charlien 'Voor het snelste in het zwembad?' vroeg Harry aan Maïte 'Oke, wacht even!' ze deed haar sandalen uit en gaf die samen met haar strandtas aan Charlien 'Hou je die even bij voor mij?' vroeg ze, en Charlien nam ze aan. '3,2, 1, Start!' riep Zayn. Harry en Maïte liepen zo snel als ze konden naar het zwembad. 'Ik heb gewonnen!' riep Maïte 'Niet waar, ik heb gewonnen' zei Harry, dit ging nog een lange maar leuke dag worden dacht ik!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen