Foto bij Chapter 4

Sorry als alles er een beetje raar uitziet... maar ik heb dit account pas sinds vandaag!! En ik ben er heel erg blij mee, maar ik moet dus nog ff een aantal dingen uitzoeken!!

POV Eilis.

Dit is echt gewoon super… Edith en ik gaan gewoon deze vakantie naar Londen om aftespreken met de one direction lads. Ik kan het nog steeds niet geloven.

Ik ging even naar de keuken om wat drinken te pakken terwijl mijn mobiel weer trilde. Ik werd voor het eerst in mijn leven gementioned door Niall.

……………………………………………………………………

Niall Horan @NiallOfficial



@EilisThewissen have u found out if ya can already??



……………………………………………………

Ik DM hem wel terug, want ik denk dat hij dat eerder ziet dan als ik hem tweet met zijn miljoenen fans in de wereld die hem elke seconde van de dag tweeten.

*****************************************

Direct Messages > Niall Horan

Eilis: Oh yeah! I’ve found out, we can come!

******************************************

Ik ging weer eventjes tv kijken en toen ik zapte kwam ‘One Thing’ van ‘One Direction’ op tv. Ik liet hem aanstaan en zong mee. Toen Niall’s solo kwam kreeg ik een melding op mijn laptop dat ik een Direct Message had van Niall.. “Dit is toevallig” zei ik tegen mezelf.

*******************************************

Direct Messages > Niall Horan

Niall: That sounds great! Can’t wait to see ya! But when can ya come?

Eilis: I think that’s not a problem for us, because we’re having vacation so when can you??

Niall: okay, what about the day after tomorrow? But contact me on skype that’s better. It’s “NandosFtwyeaaah

Eilis: Ok, I’ll add you, when do u come online??

Niall: I can come online now. Just accepted you. Write ya there!

*********************************************

Dit kan niet gekker worden, nu vraag hij ook nog mijn skype! Deze dagen kunnen echt niet meer stuk. Ok, even kijken of hij online is. Toen ik wilde kijken kwam er in beeld dat hij me belde.



Niall: Hey! Glad you added me

Eilis: Hellow, No prob

Niall: So you can come the day after tomorrow?

Eilis: Yeah, I think so but I have to ask my friend if she can too than.. w8 I put her in this conversation alright??

Niall: that’s alright!



+ Eilis added Edith to this chat.



Eilis: Hello Edith

Edith: Hey you! and hey Nialler!

Niall: Hey Edith!!

So do you can come over here the day after tomorrow?

Edith: Yeah I’m not doing anything, so sure!

Niall: Oke, great then

Eilis: Whoohhoo Nice, but Niall for how long is it?

Niall: hmmmm I don’t know, what about a week?

Eilis: Yeah that fine I think.. What about u Edith?? ;D

Edith: yeah tha’ts fine with me too ((:

Niall: Okay! So shall we then meet up at the airport or by my house?

Eilis: I think it’s better on the Airport because we really don’t know we’re you live xD

Niall: Okay that’s fine! (:

Eilis: What have we to bring with us? Like clothes and stuff

Niall: Just clothes, and what you need. No need to bring pillows and all that kinda stuff, hahah, we have extra

Eilis: Oke Thanks Buddiee!! I have to go now.. Football practice!! See ya later.. BTW how late is our flight and stuff. Edith can you talk further with him and tell me the things.. because im to late!!

Edith: sure! See ya later!x

Niall: See ya!



Haha ik ga gewoon overmorgen naar Londen toe om met Niall en Edith en de andere lads aftespreken.. Wat gaaf !! Ik trok mijn voetbal kleding aan pakte snel wat water liep nog even naar de wc toe en pakte snel mijn fiets.

Ik reed naar mijn voetbalclub toe wat ongeveer 5 minuten fietsen was, toen ik daaraan kwam was het rustig. Ik liep naar het veld toe en ik was een van de eerste die er was en ik dacht nog dat ik laat was. “waar is iedereen?” vroeg ik aan de coach. “Amy en Nienke zijn ziek, en dat meidengroepje die altijd met ze vijfen is hebben een feestje dus jullie zijn nu met zijn zessen” zei de coach “ow oke” “Iedereen warm lopen begin met 5 rondjes” riep de coach en we begonnen te rennen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen