Foto bij Chapter  3

In dit hoofdstuk zit Deens dus in het volgende hoofdstuk komt de vertaling ;D

Even later liep ik naar beneden toe want me ouders kwamen net thuis van de boodschappen. “mam, pap mag ik misschien met mijn vriendin naar London?? Want the one and only Niall Horan vroeg of we wilde komen” “Euhmm.. lieverd is het wel betrouwbaar om zomaar naar London te gaan met een vriendin naar een of andere Niell??” zei mijn vader. “Euhmm.. Ja, en het is trouwens Niall. Mag het?? Dat zou me echt mega blij maken en het is ook goed voor mijn engels!!” zei ik. “Altijd die one direction, maar op een voorwaarde je smst wel elke dag” zei mijn moeder. “ja tuurlijk wel, zo dom ben ik niet.” Riep ik en omhelsde me ouders en gaf ze een zoen, ik rende naar mijn kamer om te kijken of Edith online was op Skype.

En ja hoor ze was online. Ik vertelde haar meteen het goed nieuws en ze was super blij voor me.

Eilis: It’s amazing right?

Edith: Yeah…. Im so happy for ya.

Eilis: But that’s not all, I can bring a friend sooo… Would you come with me??

Edith: OMG, You’re amazing and I would love to.

Eilis: ask your mum and tell me if ya can, than I DM niall back.. But now I have to go.. Bye!! See ya

Edith: Ok, I’ll ask her, Bye see ya..

POV Edith.

Omg is this real life?! Skal jeg virkelig besøge Niall! Det hele føles så uvirkeligt. Det virker som en drøm, en drøm som føles alt for virkelig. Jeg niver mig selv i armen, den er god nok, det er virkeligeheden, det her. En drøm er gået i opfyldelse, jeg så glad! Dare to dream..

Ja, virkelig, bare drøm, hvem ved, måske går det i opfyldelse?

Men hvad nu hvis, min mor siger nej… ej, det kan hun ikke. Jeg bliver nødt til at spørge hende lige nu.

Jeg går ind i stuen, gladere end nogensinde. Hun sidder i sofaen og ser tv. Hun ser mig, og spørger med det samme, hvorfor jeg er så glad.

Jeg siger nervøst, men samtidig med glæde: “Noget fantastisk er sket. Du ved Eilis, ikk? Hun blev inviteret af Niall, altså fra One Direction, til at besøge ham i London!”

“Ej, utroligt! Men er hun sikker på det er ham?” Spørger hun lidt uroligt.

“Selvfølgelig er hun det! Han er verified på twitter, altså det er ham. Men whatever, pointen er, at hun måtte tage en ven med…” Jeg holder en lille pause, pga. jeg er bange for hun siger nej…. “Også spurgte hun mig! Jeg så glad! Så nu er mit spørgsmål, må jeg det?”

Hun kigger i dybe tanker på mig. Der går ca. et minut før hun svarer, det føles som evigheder….

“Du må godt, da jeg ved, hvor meget det ville betyde for dig. Jeg vil ikke stoppe dig i at lade din største drøm gå i opfyldese. Så selvfølgelig!”

Jeg kan mærke tårnene trille ned af kinderne. Jeg er så lykkelig! Jeg gav min mor et kæmpe kram, og takkede hende en trillion gange.

“Men så skal du også ringe hver dag, og fortælle hvordan det går!” Sagde hun som et sidste input. “Mor, det lover jeg at gøre!”

Jeg går ind på mit værelse. Jeg føler mig som om, jeg er på månen. Alt er så uvirkeligt.

Det første jeg gør, er at skrive til Eilis.

Edith: SHE SAID YES!

Eilis: OMG that’s awesome! Can’t wait to go there! Going to text Niall now then, and then we can plan which day and time later..

Edith: Really can’t wait to go either! But okay great! But I have to go now, talk ya later x

Eilis: see ya x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen