Ik had in t vorige hoofdstuk nietnecht uitgelegd wat The butterfly project is.
Het is een project om mensen te helpen met stoppen met snijden (of welke vorm van automutilatie dan ook)
Je tekent een vlinder op de plaats waar je normaal snijd en noemt hem naar een belangrijk persoon.
Je moet de vlinder in leven houden door niet te snijden, als je snijd vermoord je de vlinder en moet je m afwassen.
Een vlinder getekend door speciale personen zijn extra bijzonder.
De regels kan je hier vinden: http://butterfly-project.tumblr.com/

Zo zijn er nog meer projecten maar daar kom ik later in t verhaal nog bij terug.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • sarahth483

    mooi geschreven
    The butterfly project is echt mooi ontworpen
    (flower)

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    ahwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww poor M

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Ahhh die arme meid :( wat ze wel allemaal niet meemaakt!
    Die klote oom van der. Ik haat zulke mensen.
    Gelukkig heeft ze Tom, die is er écht voor haar!
    The Butterfly Project vind ik echt prachtig, geweldig wie het heeft ontworpen, maar het helpt denk ik echt! (L)
    Ik ben echt benieuwd wat de verassing is.. Misschien mag ze meezingen bij een clipje, net zoals Geisterfahrer ;D Zou wel vet zijn.
    Super mooi geschreven weer!
    En hopelijk ga je snel weer verder met dit prachtige verhaaltje :)
    xx'

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Awhh zo zielig die nachtmerrie ):
    Gelukkig is Tom er! en is ze dus niet alleen!
    Nu ben ik nieuwsgierig waarvoor ze haar nodig hebben!
    En helaas kon ik vandaag je ninja krachten niet jatten, dus heb ik echt geen idee ):
    Snel verder <3
    Geweldig geschreven!

    1 decennium geleden
  • LostxItxAll

    snel verder (H) het is echt practig geschreven <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen