Foto bij 1. || Rainbow ||

Met knallende koppijn werd ik wakker. Een zachte kreun verliet mijn mond toen ik mijn maag voelde branden. Ik ging zitten, zodat mijn hoofd even tot rust kon komen. De straten voelden hard aan tegen mijn huid en kleine schaaf plekken zaten op mijn armen en benen. Ik keek met samengeknepen ogen naar de lucht, het werd donker.
Niet omdat het laat was, want mijn horloge gaf aan dat het vier uur was. Het werd donker omdat het ging regenen. Ik slaakte een zucht en stond met moeite op. Zonder er echt over na te denken had ik al besloten dat vandaag de dag was om te vertrekken. Na 4 jaar lang te worden gepest, had ik het gehad. Ze hadden ook helemaal gelijk. Ik was een Ierse homo, reden genoeg om juist mij te pesten dus. Ik liep met slome passen richting mijn huis. Met de sleutel onder de mat opende ik de deur en liep meteen naar boven. Mijn ouders kwamen altijd om 6 uur thuis van het werk, dus ze zullen dan pas merken dat ik weg ben. Ik pakte een tas in, met eten, dat voor een normaal mens genoeg was voor een maand, maar waar ik hooguit een dag mee kon doen. Mijn plan was dus om snel een slaapplek te vinden zodat ik weer inkopen kon doen. Ik nam mijn Iphone mee, lader, en mijn gitaar. Meer had ik eigenlijk niet nodig om te overleven. Ik propte alles in de tas en bond die achter op mijn gitaarkoffer, zodat ik alles op mijn rug kon doen. Het viel op zich nog best mee hoe zwaar het was. Ik graaide mijn portemonnee van tafel, deed er nog wat geld van mijn vader bij in en schreef snel een slordig briefje voor mijn moeder.

'Everybody wants happiness
Nobody wants pain
But you can't have a
rainbow
Without a little rain'

Reageer (2)

  • ikheetanoniem

    HAHAHAH OKE even melden, ik begin nu met lezen maar ik lees soms snel over dingen heen.
    Ik nam mijn iphone, ladder ik:WTF NIALL WAT MOET JE MET EEN LADDE- oh lader... >< nu snel verder lezen ^^

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    Ik hou nu al van deze story Kudooo!
    Snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen