Foto bij 138

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • FabulousKilljoy

    Heey, je hebt een paar van mijn zinnen gebruikt. :')) superleuk! Ik denk dat een poll aanmaken wel leuk is, omdat iedereen zijn stem dan uit kan brengen. HALLO ZEG!? NOAH, ZAYN KAN ER TOCH NIETS AAN DOEN DAT HIJ IETS VOOR JOUW VOELT! WAT BEN JIJ EGOÏSTISCH ZEG! ZOMAAR IN IEMANDS PRIVÉ-BOEKJE LEZEN! TSSSS... Oké, sorry maar ik vind Noah niet aardig op dit moment, zomaar in iemands dagboek lezen, iets wat PRIVÉ is. Privé, privé, privé. Arrogant kind, tsss, pfff. Zayn; arme arme zayn. Hij denkt dat hij zijn gevoelens kan opschrijven zonder dat iemand ze leest. Zayn; dat zou ik nooit doen hoor! Noah wel. Omfg, Noah, duik niet in iemands privéleven! Zayn kan er niets aan doen!
    Oké, volgens mij ben ik alles aan het herhalen, sorry. Maar ik ben ZO BOOS op NOAH. Irritant kind is het toch, ze irriteert me verschrikkelijk en dat moest er even uit. ZAYN I LOVE U.
    xx

    1 decennium geleden
  • Nelih1D

    ocharme zayn!!! ma toch vnd ik niall iets beter voor haar, ma die cody allesinds al niet!! maar snel verderrr!

    1 decennium geleden
  • MevrStyles

    Euh, excusez-moi? Zayn is niet o-zo superzielig.
    Just saying. ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen