"Heeft er iemand een crash op Jack Barakat?" vraagt Ilona vrolijk. "Nee, toch niet. Ik geloof niet meer in liefde. Ik heb mezelf beloofd niet meer verliefd te worden." antwoord ik oprecht. "Oké, dan wil ik even iets weten. Stel.." begint ze een hele hypothese uit te denken' Ik zeg wel stel, dat je nu toch verliefd zou worden op Jack, wat ga je dan doen?" gaat ze verder. "Simpel, I'll keep him a daydream away." antwoord ik schouderophalend. "All time low, dirty work." antwoordt ze. "Het mag dan wel een verwijzing zijn naar een liedje van hen, maar ik meen het. Ik word nooit meer verliefd." bevestig ik.

De meet & greet was een maand geleden. Ik heb ondertussen nog zo een drie gesprekken gehad met Jack aan de telefoon. Meestal 's avonds, na concerten. Ik belde steeds tijdens een concert dus had ik voicemail. Maar Jack belde altijd terug, meestal op momenten dat ik bijna in slaap lag. We zijn nu net weer in zo een gesprek. Dit keer is hij echter gewoon thuis. Één voor één veeg ik de tranen weg terwijl ik praat met hem. "Zal ik even langskomen? Ik weet dat je wel al in je bed ligt, maar ik wil er voor je zijn." vraagt hij. "Jack, dat hoef je echt niet te doen! Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan bij mij zijn." antwoord ik. "Waarom heb je nou zo een laag beeld van jezelf? Je bent een fan, een vriendin, dus je verdient aandacht van ons." antwoordt hij op zijn beurt. "Jack, je kent me amper. Hoe kan het dan dat ik een vriendin van je ben?" vraag ik een beetje verward. "Ik ken je niet goed en ook nog niet lang, maar ik heb het gevoel alsof ik je al jaren ken. En of je nou een vriendin bent of niet, het maakt me echt niet uit. Je hebt iemand nodig om er voor je te zijn. Je ligt huilend in bed." antwoordt hij koppig. "Dus... Geef je me je adres zodat ik er kan zijn voor je?" Na een zucht geef ik hem mijn adres. Ik weet dat ik het toch niet van hem kan winnen. Ik zou nog op mijn hoofd mogen gaan staan of iets levensbedreigend doen, die jongen zou er toch nog alles voor doen om naar hier te kunnen komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen