Chapter 11.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Wauw wauw wauw
1 decennium geledenDit begint echt mijn favoriete verhaal te worden! Je krijgt me gewoon aan t lachen terwijl k zit te huilen door de koekjes xDD maar wauw echt prachtig!,
Snel verder meid!,
X
omg serieus dit is zooo mooi geschreven , ik zit hier nu ook half te huilen haha ;$
1 decennium geledensnel weer verder (:
xxxx
Hi lief, je krijgt me altijd emotioneel.
1 decennium geledenVooral deze keer, dat liedje heeft persoonlijk wat met mij te maken en ik luister er nu nog steeds nu, nu ik dit typ en om op te biechten tranen stromen over mijn wangen.
....
Okay dit duurt lang om te schrijven.
Ik wil je bedanken voor het keer op keer zo prachtig schrijven.
Elk woord heeft een speciale betekenis in dit verhaal.
Elk klein simpel woordje heeft veel meer te zeggen dan het op het eerste blik lijkt.
Ik heb geen idee of dit toevallig je bedoeling was maar Serena valt in de herhaling van haar oma, naar mijn idee. En dit bedoel ik volkomen positief.
Ze valt net als haar oma voor een bandlid, echt zo gaaf en prachtig.
Lieverd, al met al komt het er op neer dat je met je geschreven woorden me keer op keer weet te raken.
Ik hou van je verhaal en natuurlijk ook van jou, xx