Another Pic By xxnikkixx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Eyka

    'Ze is maagd. (...) Ik neem een nieuwe hijs.'
    Weet je hoe ik Billyboy voorstel?
    Zo met zijn nieuwe uiterlijk van nu erbij in ieder geval.
    Ik heb zo'n beeld van hem dat ja, niet correspondeert met het lieve bezorgde, schattige imago dat ik eeuwig en altijd van hem zal hebben (hoe hij ook mag veranderen, een stukje van hem zal zo blijven).
    Anyway. Terug naar mijn citaten.
    Ze is maagd. Ik neem een nieuwe hijs.
    Oh, ik ben Bill. Ik ben stoer en machtig. Ik sta boven alles en doe alsof ik sterk ben tegenover haar, alsof het me allemaal niets doet, dus laat ik maar even luchtig aan mijn sigaret trekken en doen alsof de wereld aan mij behoort.
    - Nee, deze reactie deugd niet en ik weet ook niet of je snapt wat ik bedoel. Maar ik zie een Bill voor me met z'n kap op z'n hoofd, benen gekruist, mottige ogen en sigaretten en botte woorden maar vanbinnen zo'n kwetsbaar hartje.
    Of zoek ik weer alles veel te ver?

    Btw. Wait what?
    Gaan ze samen porno kijken? Van zichzelf?
    YOU NO SERIOUS?

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • BlackLeather

    Ik heb echt moeten lachen bij dit stukje, vooral het laatste gedeelte. De tweeling lijkt toch meer op elkaar dan je zou denken. Volgens mij gaan ze samen de beelden bekijken.

    snel verder schrijven!!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Hehehe, geweldig vooral het laatste stukje...

    snel verder gaan hoor..

    (K)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen