Foto bij 023.

Het was één dag voor kerstavond en ik zat samen met Sarah bij Harry en Louis thuis. Iedereen zou hierheen komen voor de kerst en ik hielp al een beetje met de voorbereidingen.
Niall was nog een paar cadeautjes halen voor zijn familie, en Liam en Zayn waren fanmail aan het beantwoorden.
Het was nu twee weken geleden dat Niall en ik samen film hadden gekeken, en sindsdien was het redelijk close geworden.
We hadden nog geen last gehad van de paparazzi, en daar was ik dan ook blij om.
Niall en ik waren dan wel gek op elkaar, we hadden nog geen officiële relatie.
Louis zat naast me en porde zo af en toe tegen Sarah’s been.
‘Heb je honger?’
‘Nee!’ Zei ze mokkend.
‘Heb je dorst?’
‘Nee!’
‘Wil je spelen?’
‘Nee!’
Ik rolde met mijn ogen en Louis gaf het op. Sarah was boos omdat ze nog geen cadeautjes had gevonden.
‘Saartje, je weet toch dat de Kerstman die cadeautjes pas over twee dagen brengt? Als jij nu zo stout doet, komt hij misschien helemaal niet!’ Zei Harry.
Sarah stak haar tong naar hem uit en ik tikte haar lachend op haar hoofd.
‘Niet doen Sarah.’
Ze grinnikte even ondeugend en begon toen weer te tekenen.
Harry was overal kleine versieringen aan het brengen en Louis was recepten op het zoeken via internet.
‘Hoe laat komen alle mensen?’ Vroeg ik zacht.
‘Op Eerste kerstdag, rond elf uur in de ochtend.’ Zei Louis schouderophalend.
Ik keek naar de recepten die Louis ondertussen had uitgezocht en knikte goedkeurend. Geen soepen natuurlijk, en geen andere recepten waarvoor je een lepel nodig zou hebben om het op te kunnen eten.
‘Ik vraag me soms af waarom Liam bang is voor lepels. Hij heeft nooit echt een goede reden verteld.’ Zei Louis met een lichte frons.
‘Misschien zag hij zichzelf als kind erin en zag hij tot zijn schrik dat hij op de kop hing.’ Ik haalde mijn schouders op en duwde Harry aan de kant toen hij zich op mijn schoot liet vallen.
‘Daar heb ik nog nooit bij stil gestaan, weet jij hoe het komt dat de binnenkant van een lepel je gezicht omdraait?’ Vroeg Louis.
Ik schudde mijn hoofd, het kon me ook vrij weinig interesseren.
Zayn en Liam voegden zich ook bij ons en ik zag Louis even bedenkelijk naar Liam kijken.
Ik schopte hem tegen zijn been en schudde haast onmerkbaar mijn hoofd. Ik zou mijn lachen niet meer kunnen inhouden als we nu een discussie over het spiegelbeeld vanuit een lepel zouden gaan voeren.
Toen er zacht op de deur werd geklopt stond Harry op en ging openmaken.
Niall kwam met een klein laagje sneeuw in zijn haren naar binnen en legde een grote tas vol spullen neer.
‘Hallo allemaal.’ Zei hij vrolijk.
Sarah keek op bij het horen van zijn stem en ze sprong overeind.
‘Papa!’ Riep ze uit.




Sorry voor de vier dagen niet schrijven.. Ook al is het vakantie, vrije tijd heb ik bijna niet haha. Ik moet weer nodig bij gaan schrijven, maar om de twee dagen zal ik sowieso proberen te posten.. X

Reageer (23)

  • Paardenvriend

    O mijn god! Aaaahahhaa! Ze roept papa!
    Dat vind ik echt geniall

    7 jaar geleden
  • Gunderson

    Sara hahahahaa

    Niall gaat waarschijnlijk wegrennen..

    8 jaar geleden
  • Boundary

    Oh Gosh Sarah..
    Wat heb je nu gezegt xx
    ik ben echt verzot op je schrijfstijl!
    Zulke goede verhalen vind je niet veeel op Q c: X

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Oh god, hoe reageer je daar nou oo, jeez!

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    haha, hoe gaatie daar op reageren?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen