Hoiii! Sorry duurde een beetje lang... en beetje kort hoofdstukje... ik ga ook vrijdag op vakantie tot de 30ste.... maar ik ga in de auto schrijven en dan hoop ik daar internet te hebben!

x Jenneke (1pinkiepie0)

Toen er een schuifelnummer opkwam ging ik dicht tegen Harry aan staan. Dit voelde zo goed! Ik hield van hem met heel mijn hart. Ook al kende ik hem zo’n beetje mijn hele leven en hoopte ik, dat als deze liefde niet goed afliep, we beste vrienden bleven. Maar daar moest ik nu niet over nadenken. Ik moest van dit moment genieten. Toen het nummer afgelopen was keek ik Harry recht in de ogen aan. Langzaam kwam hij dichterbij en drukte zijn lippen op de mijne. Toen ik de zoen beantwoorde wou hij gelijk toegang tot mijn mond, wat ik hem maar al te graag gaf. Onze tongen speelden voor de ik weet niet hoeveelste keer vanavond een vurig liefdesspel, maar het was nog steeds lief. Toen ik naar een paar minuten een pauze nam om adem te nemen zag ik Mara en Liam aankomen. Je zag dat ze stapel op mekaar waren. Gewoon zo schattig! Ik zwaaide naar Mara om haar aandacht te krijgen wat, na een paar keer vreemd aangekeken te worden, toch gelukt was. Hand in hand kwamen ze aanlopen. Ik ga een knuffel aan Mara terwijl ik “Goed gedaan meid. Hoe is het? Zoent hij een beetje goed?” In haar oor fluisterde. Mara barste meteen in lachen uit waardoor de jongens ons een beetje vreemd aankeken. Ik wuifde het weg. “Zullen we de rest gaan zoeken? “ Stelde ik voor. Naar wat instemmende geluidjes gingen we de rest opzoeken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen