Foto bij Deel 14

Hey jongens :)
Dit wordt het laatste hoofdstuk voor een tijdje, want ik ga morgen op vakantie.
Kusjes,
Lara

Eindelijk had ik mijn pyjama gevonden. Sarah was nog altijd vrolijk aan het babbelen. Ik trok mijn kleren aan en wurmde mezelf in mijn pyama. Toen ging ik op bed liggen en probeerde te begrijpen waar Sarah het over had. Zo te horen nog steeds over One Direction. Goh, surprise. Wanneer ook niet.‘Ik bedoel, heb je wel eens een foto gezien van Danielle Peazer?!?’ Moe keek ik omhoog. Het was duidelijk dat dat een vraag was aan mij. ‘Uuuuh... wie is Danielle Peazer?’ zei ik duf. Sarah’s ogen werden groot. ‘Weet je dat niet! OMG ROSIE IN WELKE TIJD LEEF JIJ?’ zei ze, terwijl ze me aankeek alsof ik een gestoorde gek was. ‘2012. En als ik met niet vergis jij ook.’ Sarah gooide een kussen naar mijn hoofd. ‘Hé! Was dat nou echt nodig?’ vroeg ik quasi-boos.‘Danielle Peazer is de beste danseres TER WERELD! En het vriendinnetje van Liam. Hier, een foto.’ ging ze onverstoord verder, terwijl ze haar iPhone voor mijn neus duwde. Hm. Ze was niet lelijk. Ik duwde het mobieltje weg en trok mijn wenkbrauwen op. ‘Sarah, je gaat met niet vertellen dat je nu ook al de namen weet van hun vriendinen.’ ‘Natuurlijk ken ik hun namen!’ zei ze verontwaardigd. ‘Het zijn wel de vriendinnen van One Direction!’ Dit was niet te geloven. Met een zucht plofte ik weer neer. Volgens mij wist zij echt alles over One Direction. Als ik het haar vroeg zou ze me zelfs kunnen vertellen hoe laat, waar en wanneer al die jongens geboren waren. ‘Ik denk dat jij ze ook wel kent hoor. Ze heten Danielle Peazer, Eleanor Calder en Perrie Edwards.’ En bij die laatste naam schoot ik overeind.

Reageer (1)

  • JustLove1D

    Whoop, veel plezier op vakantie laraa! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen