Laura P.O.V.

*Flashback*
‘Het begint laat te worden zouden we niet eens terug gaan naar het hotel?’ stelde Charlien voor ‘Ja, misschien best wel.’ Zei Maïte en Josche knikte ook. Ik zag aan Bo dat ze teleurgesteld was dat we al weg gingen en eigenlijk was ik dat ook. Ik wou nog lang niet weg. ‘Hebben jullie morgen misschien iets te doen?’ vroeg Liam ‘Uhm, we zijn morgen nog in Londen dus ik weet het niet.’ Zei Josche ‘Wel, we hebben morgen geen concert en ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek maar ook voor de andere dat deze avond best wel geslaagd is, dus willen jullie morgen misschien weer iets doen?’ vroeg Zayn ‘Dat lijkt mij een goed idee!’ zei ik. ‘Wat willen jullie dan gaan doen?’ vroeg Charlien ‘Ik heb een idee, er is een heel groot zwembad in ons hotel we kunnen daar gaan zwemmen!’ zei Bo, iedereen knikte. ‘Goed idee!’ zei Niall ‘We zullen naar jullie hotel komen rond 2 uur, goed?’ vroeg Harry ‘Ja dat is heel goed!’ zei Josche ‘We zullen dan maar eens gaan.’ Zei ik. We gaven de jongens allemaal een knuffel en toen ik bij Niall kwam duwde hij een papiertje in mijn hand, ik stopte het onmiddellijk weg in mijn tasje en zou het later wel lezen. ‘Tot morgen!’ riepen we samen. We liepen met ons 5 naar de auto en stapte allemaal in. ‘Goedenavond dames, hoe was het concert?’ vroeg de chauffeur ‘FANTASTISCH!’ zei Bo. ‘Oh, weet je wat ik van Liam gekregen heb?’ zei Bo ‘Laat me raden, z’n nummer misschien.’ Zei Maïte ‘Uhm, hoe weet je dat?’ ‘Wel, die smile op je gezicht verklaard veel!’ iedereen moest weer lachen en toen dacht ik aan het papiertje, ik nam het snel uit mijn tasje en las wat er opstond. Z’n nummer stond erop en er stond bij ‘Het was een geweldige avond, sms me? Nialler x’ ik kreeg een bigsmile op mijn gezicht en Charlien zag dat ‘Laura, is er iets?’ vroeg ze ‘Nee,er is niets!’ ‘Someone is in love!’ riep Josche ‘Ik ben niet verliefd!’ maar toen ik dat zei voelde ik dat mijn gezicht zo rood werd als een tomaat. Ik nam mijn gsm en zetten z’n nummer er in, natuurlijke stuurde ik onmiddellijk een berichtje.
Aan: Niall
Van: Laura
Hallo, je hebt gelijk deze avond was echt super! Kan niet wachten tot morgen! Laura x


5 minuten later had ik al een sms’je terug. Er stond in:
Aan: Laura
Van: Niall
Ik ook niet, ik zie je morgen! Nialler x


*8 jaar later*
Toen we thuis kwamen had onze buurvrouw de tweeling al in bed gelegd en ze was onmiddellijk naar haar eigen huis gegaan. Niall en ik hadden Renz ook in z’n bedje gelegd en samen gingen we nog even tv kijken. ‘Weetje, dat we aan het trenden waren op twitter.’ Zei hij. Ik moest even lachen. ‘We zullen morgen wel heel veel meldingen hebben op twitter’ zei ik ‘Ja, maar dat is voor morgen. Kom we gaan ook slapen’ nadat hij dit zei trok hij me mee naar de slaapkamer. Ik viel heel snel in slaap in z’n armen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen