Hallotjes, ik heb dit keer geen 8 jaar later stuk geschreven! Sorry!

Bo P.O.V.

*Flashback*
We gingen dus truth or dare spelen. Ik ben niet zo goed in vragen bedenken maar het zou wel leuk worden zeker dacht ik. ‘Wie begint er?’ vroeg Josche ‘Ik begin!’ zei Harry ‘Laura, truth or dare?’ ‘Uhm, truth!’ ‘Wie is jouw favoriet van One Direction?’ ‘Niall!’ zei Laura en beetje verlegen en ze keek naar Niall die glimlachte ‘Mijn beurt!’ zei Laura ‘Bo, truth or dare?’ oh nee het is mijn beurt dacht ik ‘Dare!’ ze deed de evil glimlach zoals alleen wij de kennen ‘Oh nee!’ ‘Oh ja, kus de jongen van One Direction die jij het leukst vind!’ zei ze en iedereen keek mij in schok aan. Ik twijfelde even maar stond dan toch uiteindelijk recht en liep naar Liam ‘Sorry!’ zei ik nog voor dat ik hem snel een kus op zijn mond gaf. Ik eindige de kus heel snel en liep onmiddellijk terug naar mijn stoel met Liam die mij aankeek. ‘Nu goed?’ vroeg ik aan Laura en ze knikte ‘Louis, truth or dare?’ ‘Truth!’ ‘Wat vind je van Charlien?’ ‘Ze ziet er lief uit en ze is mooi maar verlegen!’ en ja natuurlijk begon Charlien weer te blozen ‘Louis, mag ik misschien in jouw plaats een truth or dare vragen?’ vroeg Charlien aan hem ‘Ja tuurlijk, doe maar!’ zei hij ‘Oké dan, Liam, truth or dare?’ ‘Truth!’ ‘Naar wie heb je het laatste sms’je gestuurd?’ vroeg ze ‘Uhm, naar mijn mama en er stond in dat ik haar best wel mis.’ Ze hij een beetje verlegen en iedereen deed een awww geluidje. ‘Maïte, truth or dare?’ vroeg Liam ‘Dare!’ ‘Zing een liedje!’ ‘No way’ ‘Komaan, dat ik jouw dare, zing een liedje!’ zei Harry ‘We zullen mee zingen, goed?’ vroeg Josche ‘Oke dan!’ ‘Swagger jagger, swagger jagger. You should get some of your own. Count that money, get your game on. Get your game on, get ya, get ya, game on’ zongen we allemaal samen. De jongens klapten voor ons ‘Jullie kunnen best goed zingen!’ zei Zayn ‘Harry, truth or dare?’ ‘Ga op de gang roepen dat je gek bent!’ hij stond onmiddellijk recht en liep naar de gang ‘Ik ben gek!’ hoorde we hem roepen en hij kwam daarna terug naar binnen ‘Niall, kus dat meisje maar wat zei dat jij haar favoriet bent!’ ‘Bedoel je Laura?’ ‘Ja, Laura ja’ ik zag Laura glimlachen vanuit mijn ooghoek. Niall stond op en ging naar Laura toe en kuste haar redelijk lang. ‘Huur anders een kamer!’ zei Louis. Iedereen moest lachen en Niall en Laura gingen uiteindelijk ook terug zitten ‘Josche, truth or dare?’ ‘Truth!’ ‘Vind je One Direction goed?’ vroeg Niall ‘Wel, ik ben geen grote fan, maar jullie muziek is best leuk’ ‘Zayn, truth or dare?’ ‘Truth’ ‘Ben je echt zo verslaafd aan jouw spiegel?’ toen ze dit vroeg moest iedereen lachen ‘Niet echt verslaafd, ik zie er gewoon graag goed uit!’ ‘Hahahaha, tuurlijk niet verslaafd!’ zei Liam. En zo gingen we nog uren door.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen