Sky


ik rende naar boven, sloot mezelf op in Niall's kamer en las verder.
zonder dat ik het doorhad gleed in langs de muur op de grond.

'...eindelijk weet ik wat ik van SKY vond. zij... ze was het meisje dat ik zocht! al die jaren.. de anderen hadden ons er ingeluist vandaag. ze hadden me wijs gemaakt dat Sky een date had en dat ik iets moest uitzoeken voor haar 'date'. bij Sky gebeurde dat ook. daarna hadden ze ons 'ontvoerd'. wat daarna gebeurde kan ik nog steeds niet geloven. het was zo.. perfect.. ik heb haar de ketting geven!! dat was een grote stap voor me. net als mijn liefde voor haar verklaren..
gelukkig heb ik al geschreven wat de ketting betekend.. als ik dat nu nog moest doen dan.... toen ik haar de ketting gaf wist ik het.. het leek wel of ik met haar getouwd was. misschien was ik dat ook wel dat bedoelde die man denk ik. ketting..trouwen!'


ik was aan het huilen..
niet van verdriet maar het was zo schattig...
toch moest ik weten wat de ketting dan betekende.
als het zoveel voor hem betekende..
ik ging met mijn ogen over de andere bladzijde om te vinden wat ik zocht.

'de ketting.. het is dezelfde als die ik nu om heb. maar hij is anders. er staat mijn naam in.. bij mij staat er ook een naam in.. maar ik ken die hele persoon niet. wie is SKY? en waar kwam ze vandaan? hoe moest ik haar dan vinden? Liam kende een Sky, maar die was.. terug naar de ketting. de persoon van wie ik ze had gekregen zei 'ze is de persoon die je zoekt!' maar hoe kan hij dat dan weten? hoe kon hij mijn naam weten? hij had ook nog iets anders gezegt. 'als je de ketting aan haar geeft dan betekend dat meer dan trouwen met haar! het moet het perfecte moment zijn. verpest het niet! als ze het niet aanneemt dan is ze niet de persoon. je zult voelen wat er gebeurd als ze hem aanneemt.'
ik vond het zo vaag... was dit mijn doel?


ik was dus al 'getrouwd' met Niall voor iemand het wist?!
waarom had hij het niet even verteld?
ik trok de deur open en liep naar mijn eigen kamer.
Niall lag op mijn bed en staarde naar het plafond.
hij lag in het midden van mijn bed.
ik gooide zijn dagboek op zijn buik.
"Sorry.. ik had het je moeten vertellen." zei hij.
zijn stem klonk gebroken.
"waarom heb je het dan niet gedaan?"

Reageer (4)

  • Fireling

    hei hei
    hier ben ik weer de route E6 terug naar huis gevolgd en door julie land gereisd en ik ben weer helemaal back en klaar om u te stalken xD
    snel vdr!!

    1 decennium geleden
  • Black0Soul

    Snel Verder! (6)

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    Ik hoop dat ze geen ruzie krijgen!!!

    VERDER (H)

    1 decennium geleden
  • CelinexLouis

    snel verderrrr xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen