Foto bij Let's start where they stopped

Hallo allemaal, het spijt me dat ik het laatste stuk niet heb gepost. Maar daar heb ik een goede reden voor: Mijn laptop zegt dat deze website geinfecteerd is met malware. De PC waar ik nu op zit geeft dat niet aan, maar goed. Mijn laptop is daarentegen ook wel erg goed beveiligd, al zeg ik het zelf. Mijn laptop is namelijk mijn werk en daar ben ik erg zuinig op, vandaar dat ik het niet heb gepost. Ik ben namelijk sindskort vaste columniste op girlscene.nl (er is al een column verschenen, Altijd blijven dromen.) en mijn manuscript is ook bijna af en het zou natuurlijk niet echt een goede start zijn als ik ze een bestandje vol virussen stuur, natuurlijk :). Maar goed, dit is dus het allerlaatste stuk. Ik ben er ook echt wel trots op :). Hoewel ditv oor mij enkel als een soort afleiding fungeerde heb ik er wel plezier aan beleeft. Jullie vraag of dat ik binnenkort nog aan een ander verhaal begin of dat hier een vervolg op kom: misschien. Voorlopig kom ik om in het werk en heb ik er gewoonweg geen tijd voor. Wel ben ik nog van plan om sowieso mijn HG verhaal te herschrijven en heel misschien hier een vervolg op te schrijven. DUs gooi je abo hierop niet weg! Ik kan jullie niet persoonlijk contacteren, dus zal ik hier bij dit verhaal kenbaar maken als er een vervolg oid komt.

Hoe dan ook, wil je me in de tussentijd toch volgen met alle rompslomp rond mijn manuscript ed? Dat kan. @WritingAnn op twitter.
Zo, wat een verhaal! Ik hoop dat jullie de moeite nemen voor een reactie en evt. een kudo. Want met dit laatste hoofdstuk de top halen zou wel erg vet zijn natuurlijk ;).
Het gaat jullie goed!

Liefs,

Joanne

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • MyDreamCloud

    VERVOLG??????

    1 decennium geleden
  • D3M1

    heel mooi geschreven:) hoop dat er een vervolg komt:)

    net alles gelezen in ong 1.5 uur.

    1 decennium geleden
  • solsleutel

    oouuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhnnnnnnnnnnn
    hoe mooi<3
    DIT WAS ECHT EEN SUPER VERHAAL
    je zou er een echt boek van moeten kunnen maken vind ik...
    veel succes allesinds met die ene website waar je nu mee bezig bent
    en laat ons zeker iets weten voor het vervolg ( die natuurlijk komt:))
    Xx

    1 decennium geleden
  • Eruditex

    God dat einde dan; 'Er gaan miljoenen mythes en verhalen over ons de wereld over. Men weet niet of wij bestaan of niet. Als ik al die verhalen nu, op dit moment in een boek zou bundelen, dan kan ik je bij deze vertellen dat het allermooiste hoofdstuk zojuist begonnen is.' < dat vind ik zo'n supergoed einde! *gaat op knieen zitten en buigt* OMGOD SUPERDUPERCOOLVETGAAFMAN VERHAAL!!!! Ben er verliefd op <'3 Bij deze vraag ik toestemming om ermee te trouwen (A)

    1 decennium geleden
  • secretly

    1 woord: WOW!
    dit verhaal heeft me helpen herineren aan een stukje van mijn jeugd.
    bedankt om het te schrijven en het zo mooi te laten stoppen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen