Foto bij Boo Bear 16

Let op! Dit is geschreven in Louis pov. Dat zie je doordat de titel Boo Bear heet, hehe. Doordat dit stukje zo lang is, lekker veel reacties?

‘Wat heb je gedaan!’ schreeuwt Harry in mijn gezicht en ik krimp in elkaar. Star is net vijf minuten weg en driftig begon Harry tegen mij te schreeuwen. Dat ik het niet kon maken dat ik haar weg stuurde, eigenlijk stuurde Zayn haar weg maar het moest van mij. Het is een tijdje stil en Harry hapt naar adem, hij maakt zich wel erg druk om Star. Zuchtend laat hij zich vallen op een van de stoelen die in de ruimte staat en met een nors gezicht kijkt hij mij aan. ‘Waarom moest ze weg?’ zegt hij nors en afwachtend kijkt hij mij aan voor een antwoord. Hij weet nog steeds niet waarom ze weg moest en hij weet ook nog steeds niet waarom ze mijn leven ruïneert. ‘Louis vertel het!’ Ik kijk op en staar in twee groene ogen die vuur spugen. Met een zetje duw ik Harry naar achter toe en sta ik gretig op en loop ik daarna naar het raam toe. Het raam trek ik open en snuif te frisse lucht op. Ruw word ik achteruit getrokken en duwt de gene mij tegen de muur aan. Een pijn scheut vliegt erdoor mijn rug heen en kijk naar Harry die op een paar centimeter afstand van mij is. ‘Vertel het nu,’ sist hij woest en verslagen knipper ik met mijn ogen. Harry word van mij afgetrokken door Liam die er genoeg van heeft wat hij duidelijk laat merken. ‘Louis vertelt het nog wel, laten we nou de pret niet bederven.’ Zayn en Niall instemmen en opgelucht haal ik adem. Ik heb Harry nog nooit zo boos gezien wilt hij het dan zo graag weten? ‘We moeten nu weg, we hebben nog een interview.’ Kreunend laat Niall zich op een stoel vallen en kijkt hij naar het raam die nog steeds wagenwijd open staat. Niemand heeft zin in de interview niet nadat er net gebeurt is. Ik sta nog steeds stijf tegen de muur aan en kom los als Liam de deur open trekt en naar ons wenkt dat we moeten komen. Vol met tegenzin verlaat ik de muur die ik toch wel aangenaam vond en loop ik de ruimte uit. Met zijn alle lopen we naar buiten toe en worden we meteen bestormd door fans die luid beginnen te gillen. Gelukkig worden ze tegengehouden door bewakers die opeens naast ons staan, wat mij meteen een veilig gevoel geeft. Er staat al een auto op ons te wachten en met zijn alle vliegen we de auto in. We hebben geen tijd om handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan omdat we al te laat zijn. Ik weet dat ze dan teleurgesteld zijn, ze hebben immers alles geprobeerd. ‘Hoelang hebben we nog?’ Liam kijkt op zijn horloge die hij als eerst goed doet wat redelijk lang duurt. Geïrriteerd wacht ik tot hij klaar is en mompelt hij iets dat het interview over 10 minuten zou beginnen. Het interview zou live te zien zijn op televisie en waarschijnlijk zouden ze weer de gewoonlijke vragen stellen. Hebben jullie een vriendin, wat zien jullie in een meisje, zulke vragen. Het rijden duurt nog 10 minuten dus we zouden te laat zijn want me moeten ons ook nog omkleden. Stil zitten we in de auto die bestuurd word en kijk ik naar buiten toe en razen de bomen langs mij heen. Naar 10 minuten rijden stopt de auto en kijkt iedereen elkaar aan. Het gegil buiten de auto is duidelijk te horen en we zijn nog niet eens herkenbaar. Niall geeft een knikje en Harry maakt de autodeur open. Het gegil word luider en Harry is de eerste die uit de auto springt, gevolgd door de rest. Ik ben de enigste die twijfelend en word vast gegrepen door Zayn die mijn pols beet pakt. Het licht van buiten schijnt in mijn gezicht en ik knijp mijn ogen tot spleetjes. De bewakers duwen ons naar binnen toe omdat we al te laat zijn en als we binnen zijn worden we begeleid naar de kleedkamers. We zijn hier al eerder geweest en het was een gezellige vrouw om mee te praten. Wel waren de ‘normale’ vragen weer van spraak, hopelijk vraagt ze nu wat anders. Zayn is de eerste die in de stoel zit voor wat bijwerkingen en als ik mijn kleren aanheb, wat bestaat uit een beige chino met een wit shirt en bruine suspenders. Wanneer we allemaal klaar zijn wenkt een vrouw ons dat we naar haar toe moeten komen en begint ze door een boekje te bladeren. ‘One Direction?’ Gehoorzaam knikken we en rolt ze met haar ogen. Ze spreekt iets door met een pen en kijkt ons daarna aan. ‘5 minuten te laat,’ gromt ze tegen ons en duwt ze ons letterlijk weg. De vrouw die ons de vorige keer ook vragen stelde komt vrolijk onze kant op en begroet ons. ‘5 minuten te laat,’ imiteer ik de vrouw van net en ze schiet in de lach. ‘Dat maakt niet uit.’ ze loopt naar de bank toe waar ze op gaat zitten en wij achter de schermen moeten wachten tot we opkunnen. Meteen is het muisstil en betekend het dat we live zijn op de televisie. Harry heeft in de tussentijd helemaal niks meer gezegd, duidelijk vind hij het wel erg dat ik Star weggewerkt heb. Zo te zien moeten we komen want gekuch veroorzaakt ervoor dat ik op opkijk en in de ogen staar van de vrouw. ‘Jullie moeten op, hup hup.’ Ze maakt een gebaar met haar handen dat we opmoeten schieten en al snel zitten we met zijn vijven op één bank. Het lukte in het begin niet helemaal goed wat gelach opleverde van het publiek. Ook zaten er een paar fans bij die meteen begonnen te gillen. Eindelijk als we zitten – ik naast Niall die half op de schoot van Liam zit en daarnaast Harry die half over Zayn ligt. ‘Laten we beginnen met de eerste vraag.’ Daar beginnen we.

Reageer (9)

  • LStyles212

    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • EsKaLiDiNg

    nu wil ik dus weten wat er met Lou is...

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    haha best we lol hoe ze daar nu zitten ahha. en ik wil echt heel graag weten wat louis' reden om dit alles is :;)
    snel verduur duzz <3

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Goed geschreve

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen