Foto bij 088.2 Harry Styles

Helleuw peeps
Ik ga nu wat vooruit schrijven, maar ik kan het waarschijnlijk de aankomende 3 dagen niet activeren. Misschien dat Bayly tijd kan vinden, maar ik kan serieus niets verzekeren.
Op de camping hebben we wel weer internet, dus dan zou het wel weer moeten gaan.
Echt sorry trouwens, maar echt veel meer kan ik er ook niet van maken:$.
Morgenochtend vroeg vertrekken we, dus ik zal dan nog wel even een deeltje activeren. Daarna zal het niet meer gaan:$.
Xx Curlyy

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Niallene

    Alvast veel plezier op vakantie!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Damare

    le veel plezier op vacantion en echt super mooi weer gechreven!

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Yeah! *doet dansje* Ik was de eerste kudo, ik was de eerste kudo, lalalalalalala! Now I'm very happy! (lees dat met zwaar oosters accent, gewoon omdat het kan) En eigenlijk weet ik niets ze zeggen... Maar aangezien ik tegen korte reacties ben moet ik nog even door ploeteren =) O ja, -even een cliché- Harry is lief met Lux! Ik weer met mijn jongens-die-met-baby's-omgaan-zwakte.... It's cute! *doet imitatie van ijsje in de zon* (ja daar moet je even over nadenken *evil-laugh*) DEAL OR NO DEAL?! Whoepwhoep! Dat moest even!
    (hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera) (Ik zwaai heel enthousiast)

    xx

    1 decennium geleden
  • Teal

    Alvast veel plezier!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen