Foto bij Deel 12

Eerst had Zayn niet door dat ik er stond. Maar uiteindelijk draaide zijn hoofd richting Niall. Hij keek hem vragend aan, toen keek hij naar Sarah (die daardoor nog roder werd) , en toen zag hij mij staan. Ook de jongen met de krullen had mij gezien. ‘He Zayn, is dat niet het meisje waar je de hele tijd naar staarde aan het einde van het concert?’ zei hij, terwijl hij naar mij knipoogde. Zayn bloosde. Gelukkig onderbrak Niall de jongen met de krullen. ‘Sorry jongens, ik wilde teruggaan naar de kleedkamers, maar net toen ik de hoek om wilde lopen, rende Sarah tegen me op.’ Legde hij uit. Vanuit mijn ooghoeken tuurde ik naar Zayn. Ik zag dat hij mijn blik ontweek. ‘Nou,’ ze de jongen met de korte haren wat alle kanten opstond. ‘Het lijkt erop dat we onszelf dan maar moeten voorstellen. Ik ben Louis.’ Hij glimlachte en stak zijn hand naar me uit. Ik glimlachte terug en stelde mezelf ook voor. ‘Hoi, ik ben Rosie.’ Daarna kwam de lieve jongen. Hij stelde zichzelf voor als Liam. Toen kwam de jongen met de krullen die zichzelf voorstelde als Harry. En net toen hij naar Sarah toe wilde lopen fluisterde hij onopvallend in mijn oor; ‘Volgens mij vindt Zayn je leuk. Maar kijk uit. Wees voorzichtig. Je weet niet alles over hem.’ Toen liep hij door naar Sarah. En daar stond Zayn. Hij keek me verlegen aan. ‘Hoi.’ Zei hij. ‘Hoi.’ Zei ik terug. ‘Ik ben Rosie.’ Hij glimlachte naar me. ‘Mooie naam. Ik heet Zayn.’ Ook ik glimlachte. ‘Dat is ook een mooie naam.’ Hij keek me nog een keer glimlachend aan, knipoogde naar me en liep naar Sarah. En weer voelde ik dat kriebelend gevoel in mijn buik.

Na een halfuurtje zei ik tegen Sarah dat het tijd was om te gaan. De jongens hadden gevraagd of we mee wilden gaan naar hun lounge. Natuurlijk zeiden we ja (eigenlijk had ik niets gezegd, het was alleen maar Sarah die ja had gegild) , en liepen met ze mee naar de lounge. Daar waren we met z’n allen gaan zitten en hadden we geklets over het concert. Ze vroegen wat er ervan hadden gevonden, en of we hier in de buurt woonden. Sarah had telkens het woord, en vertelde hoe geweldig ze het dat gevonden. Iedereen luisterde naar haar, behalve Zayn. Ik voelde weer dat hij me telkens aankeek. Ik moest weer denken aan wat Harry had gezegd. ; ‘Volgens mij vindt Zayn je leuk. Maar kijk uit. Wees voorzichtig. Je weet niet alles over hem.’ Ik vroeg me af waarom ik op moest passen. Zayn leek me een lieve jongen, dus ik snapte niet waarom Harry zo bezorgd deed. Had Zayn iets te verbergen?

Reageer (2)

  • 1DLLJ

    Haha ... ;p
    DANKJE :)

    1 decennium geleden
  • JustLove1D

    LARA VERDER NU, IK WEET WAAR JE WOONT DUS GA MAAR SNEL VERDER *kuch* hahah nee maar goed geschreven meid! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen