Foto bij Deel 11

Oke, mijn pijnlijke voeten konden me op dit moment even helemaal niets schelen. Ik rende snel (voor zover het ging) naar het einde van de gang en ging de hoek om. Ik schrok. Het eerste wat ik zag was dat er een blonde jongen versuft stond te kijken. Alsof hij aan het bijkomen was van een harde klap. Opeens herkende ik hem. Het was de jongen van One Direction, Niall. Toen zag ik dat hij een slappe Sarah in zijn armen hield. Nu merkte Niall mij ook op. ‘Oh.. umm… Hoi’ zei hij verlegen. ‘Hoi.’ Zei ik terug. ‘Um.. ken je haar?’ vroeg hij aan mij terwijl hij naar Sarah knikte. ‘Ja.’ Antwoordde ik. ‘Ze is mijn vriendin. We konden de uitgang niet vinden, en toen waren we hier terechtgekomen. En Sarah kreeg het geniale idee om naar de uitgang te gaan rennen.’ Ik haalde mijn schouders op. Raar kind was het toch. De jongen lachte. Opeens zag ik dat Sarah overeind was gekrabbeld. Ze kijk nog steeds suf uit haar ogen. Toen zag ze mij staan. ‘OMG ROSIE ik had zo’n rare droom! ‘ begon ze. ‘We gingen naar een concert van One Direction, en daar wist ik al meteen dat het een droom was, want ik bedoel, kom op, een concert van One Direction? En tijdens het concert stelde Niall aan mij een vraag! AAN MIJ! En toen droomde ik dat we verdwaalden, en dat ik het geniale idee had om naar de uitgang terug te rennen, maar toen ik een hoek omrende botste ik tegen iemand aan. En je gelooft het nooit, MAAR HET WAS NIALL! NIALL HORAN! VAN ONE DIRECTION! En toen keek ik omhoog in zijn mooie blauwe ogen en lachte hij naar me en toen… werd ik wakker.’ Ze beëindigde haar hele betoog met een droevige blik. Toen keek ze om zich heen. ‘Maar he…. Dit lijkt precies op het theater waar het concert was! Waar zijn we? Droom ik nog steeds?’ Ik kon mijn lach haast niet meer inhouden. Ik zag ook dat Niall moeite had niet in lachen uit te barsten. ‘Sarah, je hebt niet gedroomd.’ Zei ik met een lach. ‘We zijn naar een concert van One Direction geweest, en Niall heeft een vraag aan je gesteld, en ja, we zijn ook verdwaald. En geloof het of niet, maar als je nu omdraait zie Niall staan.’ Sarah’s ogen werden groot. Langzaam draaide ze om. Niall glimlachte naar haar. ‘Hoi, ik ben Niall’ zei hij. Sarah kreeg haast geen adem meer. Bezorgd keek ik haar aan. ‘Hoi.’ fluisterde ze uiteindelijk. ‘Ik ben Sarah.’ Nu verscheen ook op Sarah’s gezicht een kleine glimlach. ‘En volgens mij ben ik net tegen je opgeknald. Sorry.’ ‘Het geeft niet hoor. Er lopen niet elke dag knappe meisjes tegen me op.’ zei Niall blozend. Ook Sarah bloosde. En daar stond ik dan. Fijn, verliefde mensen. Opeens hoorde ik iemand zeggen. ‘Niall, wat is hier gebeurd?’ Ik draaide me om en zag 3 jongens staan. Net toen ik begon te denken ; ‘Waar is de vijfde?’ hoorde ik iemand roepen. ‘Fijn dat jullie zonder mij weglopen.’ En net op dat moment kwam Zayn de hoek om.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen