Foto bij 360. Red hair ~emo-scene hair styl~ (Voor Eenhoornpoep)

Heey allemaal,
Sorry, sorry, sorry dat ik niets meer geactiveerd heb, maar ik kon niet meer op quizlet. Mijn computer kan dan beschadigen zei Safari (internet van Apple). Nu zit ik op Firefox, nu doet hij het weer wel. Op Safari nog niet! Heeft iemand misschien het zelfde?
Ligt het aan mijn computer?
Ik hoor het graag!
Xxx Belle fleur


Zwarte inkt & Witte wijn is een story van: Mean

Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat ze hem terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell getrouwd zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?



Genere: Drama, onbekende personen, romantiek.
Status: In ontwikkeling

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • sexkitten

    allemaal :O (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
    en mijn haar word binnekort in heeeeeeeeel felrood gekleurd ipv dat donkerrood ^^ :D

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    laatste is wijsssss!!

    1 decennium geleden
  • xzaynloverx

    ik krijg de lengte van mijn haar op de bovenste foto met laagjes enzuu(lol)

    1 decennium geleden
  • RedFishy

    Heey
    Nice pictures
    Ik heb ook Apple computer en myn Safari doet het ook niet:(
    Erg raar
    :8

    1 decennium geleden
  • Nikkietjuuhh

    5 Vind ik mooi ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen