Foto bij Battle 2.19

'Dit thema,' begint Matt. 'is niet zoals anderen. Het is geen cover. Het is geen zelf geschreven lied. Het is geen halloween, die trouwens ook nog eens langskomt. Nee, dit thema is een echte battle. Maar je zult moeten samenwerken met een andere band. Dit thema is een duet!'
Het publiek juicht enthousiast. Een duet? Serieus? Met een andere band?
Gelijk schieten mijn ogen naar The Bandits. Zij zijn echt goed. Wie weet wordt het dan wel het beste duet ooit.
'En om te beslissen welke bands een duet gaan zingen, hebben we de kijkers al laten stemmen. Natuurlijk zonder dat de kandidaten het weten.' Matt grijnst geheimzinng. Dit voelt niet goed. Als het publiek gaat stemmen, je weet maar nooit wie er met wie moet zingen. Of nog erger: wie er met Harry moet zingen.
'En om het nog nét iets leuker te maken: moesten de kijkers op een bandlid stemmen die hun band moet vertegenwoordigen.' gaat Caroline verder. Ze lacht maar haar ogen verraden haar. Jup ze is bang, waarschijnlijk om de zelfde reden als ik.

'Dit is de uitslag!' Matt wijst naar het grote scherm achter ons. Eerst verschijnen er een aantal namen met foto's. Van elke band één.
Mijn ogen worden groot en ik lees de namen en foto's nog eens door. Michael, Kiki, Harry, Ben, Jess, Sara, Jason, Demi.
'Ja mensen, dit zijn de meest gekozen namen! En als ze nu even een stap baar voren willen doen.' Matt lacht liefjes.
Jake knijpt aanmoedigend in mijn schouder. 'Je kunt het.' Ik knik langzaam en kijk mijn band aan. Aan de ene kant vind ik het echt zielig voor ze. Maar ik ben ergens ook wel heel blij.
Dus ik loop naar voor en ga tussen de rest staan.
'En dan nu voor de partners.' Gespannen kijk ik naar het scherm, terwijl er strepen tussen de namen en foto's vormen. Ik zie hoe Michael's foto naast die van Kiki gaat staan. En die van Jess naast die van Ben. En dan zie ik mijn foto bewegen. Helemaal naar de andere kant van het scherm. Nee, alsjeblieft niet.
'Ze zijn bekent mensen. Onze duets van de volgende battle. Michael en Kiki. Jess en Ben. Sara en Jason. En last but definitely not least, Demi en Harry!' Het publiek gaat uit zijn dak bij de laatste twee namen.

Nee alsjeblieft niet. Ik wil niet met hem samen werken!

Reageer (9)

  • YourLittleEl

    hahah zoooooooow verspelbaar ma ik wil et wel ;d

    1 decennium geleden
  • NarryxLiezz

    voorspelbaar maar geniaal
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • BiscuitPants

    YESS IK MAG MET MICHEAL LEKKER VOOR JE :$
    Kudo voor Kiki en Demi (hoera)
    Whahaah ik zing beter dan Charissa *Lacht haar keihard uit*
    Luv it (A)

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    dat was te verwachten ,, MAAR SNEL VERDER <33333'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen