Foto bij 019.

Niall liep met me mee naar huis terwijl Sarah lachend over zijn schouder hing.
‘Hoe was je dag, prinsesje?’ Vroeg hij vrolijk.
‘Super!’ Gilde ze uit.
Ik grinnikte even en keek toe hoe Niall mijn dochtertje vermaakte. Het was leuk om te zien hoe goed hij met kinderen kon omgaan, hoe goed ze allemáál met kinderen konden omgaan.
Sarah hing ondersteboven naar me te grijnzen en ik lachte even.
‘Mama ook!’ Zei ze.
‘Ik dacht het niet, dadelijk heeft Niall geen rug meer over.’ Grinnikte ik.
Niall keek me verontwaardigd aan en spande zijn armspieren aan.
‘Vind je niet dat ik sterk ben dan? Ik ben HERCULES!’ Gilde hij uit.
Ik duwde hem zacht tegen zijn schouder en ik lachte om zijn gezicht.
We kwamen uiteindelijk aan bij mijn appartement en ik duwde de deur open en trok samen met Niall de buggy naar binnen.
Terwijl de lift krakend en piepend omhoog ging neuriede Niall zachtjes terwijl hij danste met Sarah.
Ze gierde het uit en vertederd volgde ik de twee de lift uit.
Ik legde alle tassen vol cadeaus in een hoek van de kamer en zag hoe Niall Sarah op de grond neerzette.
‘Wat heb je voor mij gekocht?’ Vroeg Niall vrolijk.
Ik keek even naar Sarah, die gelukkig niet op aan het letten was, en stak mijn tong uit.
‘Ga ik jou niet vertellen.’
Niall pruilde even en ik grinnikte.
‘Werkt niet deze keer.’
‘Volgende keer wel?’ Vroeg hij smekend.
Ik schudde mijn hoofd en liep glimlachend langs hem.
Zijn armen krulden zich om mijn middel en hij trok me koppig terug.
‘Ik wil het weten!’
‘Pech gehad!’
‘Ja maar.. Ik wil het echt graag weten.’ Weer trok hij een pruillipje, maar ik lachte enkel.
‘Ik wil zoveel.’ Zei ik schouderophalend.
‘Zoals wat?’ Vroeg Niall met een verlegen lachje.
‘Ik wil een huishoudhulp, ik wil een kok, ik wil een groot appartement en een mooie auto. Ik wil een inloopkast vol met schoenen, jurken en tassen en ik wil een megagrote douche waar je rondjes in kunt rennen.’ Grijnsde ik.
‘Als je dat allemaal hebt ben je echt een verwend nest.’ Zei Niall glimlachend.
‘Weet ik, maar fantaseren erover kan geen kwaad, toch?’ Vroeg ik.
Hij haalde zijn schouders op en knikte toen.
‘Maar toch. Be careful what you wish for ‘cause you just might get it.’ Zei hij op een hoge toon.
‘Ik wist niet dat je fan was van The Pussycatdolls.’ Lachte ik.
Hij grijnsde en streek een pluk haar achter mijn oren.
‘Je weet wel meerdere dingen over mij niet. Maar dat is stof voor een andere keer, want ik moet weer gaan, we hebben zangoefeningen vanmiddag.’ Hij liet me los en ik liep met hem mee naar de voordeur.
‘Ik zie je nog wel, Niall.’ Zei ik grinnikend.
‘Snel genoeg weer.’ Hij drukte uit het niets een kus op mijn lippen en liep toen met een vrolijk huppeltje verder, mij verbijsterd achterlatend.



Lieve, lieve, lieve abo's.. Als jullie toevallig (studenten)contacten hebben ik Utrecht die mij kunnen helpen met het vinden van een kamertje daar, stuur me even een privé berichtje! X

Reageer (14)

  • Gunderson

    awwwwwkk

    8 jaar geleden
  • Winnie_The_Lou

    Ik wil een huppelende Niall the Leprechaun :P

    9 jaar geleden
  • RecklessGirl

    Kudo gegeven! Totaal van kudo's: 1.

    1 decennium geleden
  • S_tyles

    en ik wil een megagrote douche waar je rondjes in kunt rennen.

    hahahah xD.

    1 decennium geleden
  • Rakish

    Zooow cutyy!!
    Snel verdeaaah!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen