Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • quotelover

    Am I allowed to cry now? Well, in that case... *gaat als een kleuter aan broekspijp hangen* Noooooo! Ik ga jou missen! *bedenkt dat ze jou nog steeds kan irriteren* correctie: Noooooo! (precies ook 6) Ik ga het verhaal missen! Meeeeh! (dat moet een imitatie van een schaap voorstellen) Nou heb ik dadelijk tijd over omdat ik geen tijdrovende lange reacties moet schrijven =) Miepmiep. En ik vind die laatste zinnen heel mooi! In koor: Aaaah... Wat moet ik nou met mijn leven? *dramatisch gezicht* But, I'm a suvivor! Ik ga gewoon door met jou bekogelen met onzin! *doet high-five met zichzelf* Oh en ik stuur Arnod de walvis op, want die moet en zal jou een wurgknuffel geven omdat je hem hebt verlost van mijn eeuwenlange monologen vol idioterie, hij is je erg dankbaar! Nou ik ga er even voor zitten hoor, komt 'ie dan!
    (doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg)(doeg) <-- that's me!

    Fijn leven verder! (flower)

    xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Heel mooi einde Ga zo door met mooi schrijven

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen