Foto bij Dankwoord.

Okay, hoi.
Dat was dus het einde. Ook mijn eerste happy ending. ^^
Ik weet dat het eigenlijk niet kan, Harry zou nog andere familie hebben, enzovoort. Maar ik heb besloten dat ik het gewoon hier bij laat, je mag zelf verzinnen hoe het allemaal verder zou moeten gaan. Ikzelf vind dat Remus en Alice wel een goed einde verdienen.
Ik wil jullie bedanken voor de vele abo’s, kudos, reacties en weet ik veel wat nog meer. Jullie hebben me heel erg gemotiveerd door te blijven schrijven, ook al ging het een tijdje niet zo goed met me. Dus bedankt. <3

En dan heb ik nog wat stories. Twee die al afgelopen zijn; You are the only cure for my pain | Fred Weasley en Just a faitytale | Sirius Black. Ook nog twee die nog lopen en die ik samen schrijf Wake me up inside | Peter Pettigrew, samen met Kreacher en The girl who didn't leave a comment, samen met Mylintis. En ik ga er binnenkort nog twee beginnen. Één daarvan ga ik samen met Marinda schrijven; Transfigurations | Hogwarts. En ik ga er zelf waarschijnlijk nog een beginnen over Sirius, maar dat weet ik allemaal nog niet zeker, ik ben er nog niet aan begonnen. Als je een waarschuwing zou willen als een van deze of een andere story gaat beginnen, mag je dat hieronder in de reactie die je natuurlijk achter gaat laten zetten.
In ieder geval ga ik nu eerst op vakantie, ben ik eigenlijk al. Ben activeert dit voor me. ^^
Jullie ook allemaal een fijne vakantie! <3

Reageer (30)

  • Elizabetha

    Trouwens. Ik heb die veel te lange reactie twee keer moeten schrijven, want toen ie af was zei m'n iPod POEF en toen was de reactie weg. -.-"

    1 decennium geleden
  • CantBeNamed

    aaah leuk eindelijk een happy ending haha!!
    echt een super verhaal was dit(flower)
    en ik kijk heel erg uit naar je nieuwe stories!!!(lol)

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    O.O
    Die reactie is groot O.O

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Ben, if you're reading this: Thank you very much for activating this and the previous chapter. You are an awesome guy (duh, you're British). And you know, for you, I hope Nynke will be unable to find a kilt in Scotland, however, for Nynke (and secretly a little bit for me, too) I hope she does, and if she does, I want to wish you all the luck in the world when you are gonna wear one. You can ask Nynke who I am, by the way(if you want, of course)
    Zo. Nu weer Nederlands voor onze Nynke:
    YOU ARE AWESOME! Ja. Dat was toch weer Engels. Ik faal. Maar dat wisten we al.
    Je schrijft echt geweldig, en je bent ook een geweldige meid!
    Ik heb de hele tijd ontzettend genoten om je verhaal te lezen! Als ik mijn mailtjes/pb's van Quizeels lees met nieuwe chappies, begin ik altijd bij de oudste. Maar zodra ik er eentje van Nox, Oldman(of was je nou Gary), Crowley of Chuck zag staan, lakte ik die regel aan mijn laars. Dank klikte ik meteen op het mailtje van jou verhaal, en ging ik die zo snel mogelijk lezen. (Nu ook, overigens. Er stonden nog wat stories voor jouwes...)
    Dit hele jaar heb ik echt elke keer je hoofdstuk met een glimlach of een traan(als het zielig was...) gelezen.
    Maar, lieve stalker, jij gaat sowieso jou Sirius story schrijven, en anders dwing ik je wel. Verwacht daar maar niet teveel van, want ik faal in dwingen, en het enige dat ik kan bedenken is geen chappies meer te posten bij B2S, maar dat wil ik zelf helemaal niet... Yet again, ik faal. En yet again. Maar dat wisten we al.
    HOLY SHIT! Ik ken jou echt al heel erg lang! Echt al toen je nog bezig was met *scrollt omhoog* Just a Fairytale. Er staat hierboven trouwens just a faitytail. Just saying Ik vond je story toen zo geweldig, dat ik hem in 1 ruk heb uitgelezen, en toen tegen je heb lopen lullen dat je zo geweldig schrijft. F*ck. Ik verander echt geen ene zak in een jaar zeg. Dit is best wel deprimerend. Dat doe ik namelijk nog steeds. Maar je schrijft ook gewoon geweldig!
    Ik ga zeker je Dammit. Wat voor story werd dat nou... Hogwarts story lezen. Heb net op ABO geklikt, en zodra je Siriwieri story online staat ga ik die ook lezen. En ik ga er voor zorgen dat die online komt, al weet ik dus nog niet hoe. Yet again, Ik faal, en nog steeds wisten we dat al. (Iets aan die zin klopt niet... Achjoh, ik heb hem geschreven, dus hij faalt x'D) (Man, ik heb vreeeeemde logica)
    Zo. Meer weet ik eigenlijk niet te vertellen, maar weet gewoon dat ik je een geweldige meid vind die ook nog eens geweldig schrijft!
    Zo. Ehm. Ja. Dat was em wel...

    1 decennium geleden
  • Karube

    MWAHA je hebt dus uiteindelijk wel een happy-ending geschreven. SWEET.
    Ik vond het super leuk in ieder geval, en ik kijk uit naar je volgende stories ;D
    Ga nu maar lekker van je vakantie genieten, ik ben jaloers op je man hehe n_n

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen