Foto bij Little Star 11

Hier hebben jullie op gewacht? Vanavond nog een stukje!

Louis pakt stevig mijn polsje vast en knijpt zijn klein handje rond mijn polsje. Piepend staar ik hem aan en probeer ik mijn polsje terug te trekken. ‘Werk nou mee,’ gromt hij en trekt mij hard mee. Traantjes biggelen over mijn wangetjes heen en laat mij meesleuren door Louis. Ik word in een wc-hokje geduwd van de jongenstoilet. ‘Haal mij eruit,’ snik ik zachtjes en rammel aan de wc-deur die ik niet meer open krijg. Luid gelach vult mijn oortjes en laat mijn tedere lichaampje op de wc vallen. De deur valt dicht en daar zat ik dan, helemaal alleen in de jongenstoilet. Een uur later hoor ik hoe de deur open gaat en iemand aan het de wc-deur rammelt. Mijn traantjes zijn inmiddels opgedroogd en mijn oogjes zijn moe geworden. ‘Star?’ Verbaasd staart de juffrouw mij aan en ren ik huilend naar haar toe. Ik laat mezelf in haar armen vallen en ze wrijft geruststellend over mijn rugje heen. Een zachte kreun verlaat mijn kleine lipjes als ze over mijn rug wrijft. Gister heeft Harry mij weer tegen de kapstokken aangeduwd en nu zit er een grote blauwe plek op mijn rugje. ‘Wat doe je hier?’ Ik kom niet uit mijn woorden en de juffrouw neemt daar genoegen mee en samen lopen we terug naar het klaslokaal.

Ik word terug gezogen in de realiteit en zie dat ik en Liam voor de deur staan. Drew is waarschijnlijk al naar binnen gaan, want ik kan haar nergens meer vinden. De hand van Liam glijd langzaam weg van mijn pols en zachtjes wrijf ik erover heen. Meteen schieten de beelden van vroeger weer door mijn hoofd heen en begin harder te wrijven. De deur word zonder ik het wil opengemaakt door Liam en kijk op als Drew mij naam roept. Ik versteen en hou op met het wrijven over mijn polsen. Zouden Harry en Louis het nog weten, dat ik Little Star heette en ze mij gepest hebben? Door Liam word ik de kamer ingeduwd en probeer niet naar Harry en Louis te kijken. Ik staar naar de blonde jongen die mij in het begin met nieuwsgierige ogen aankeek. Hij staat op en glimlach breed als hij voor mij gaat staan en ik zie dat hij een beugel heeft. ‘Niall.’ Drew heeft vast uitgelegd dat ik ze niet ken, want iemand die ze wil ontmoeten kent ze immers wel, denk ik. Hoe ze het voor elkaar gekregen heeft weet ik niet, was het maar niet gelukt. ‘Star,’ fluister ik zachtjes en hij grinnikt zachtjes. De volgende staat op en stelt zichzelf voor als Zayn. Louis en Harry blijven zitten en zijn aan het smiespelen met elkaar, waarover weet ik niet. ‘Louis, Harry, stel jezelf eens voor!’ zegt Liam geërgerd en Louis is de eerste die de verantwoording op zich neemt. Hij weet zich geen houding te geven en als hij mij recht in de ogen aankijkt breekt er iets in mij. Tranen biggelen over mijn wangen en val ik op de grond neer. Om mij heen begint iedereen te praten en voel ik hoe iemand naast mij gaat zitten en zorgelijk over mijn rug wrijft. ‘Wat is er?’ Het is de hese stem van Harry en ik voel kippenvel op mijn armen ontstaan.

Reageer (10)

  • Semantiek

    dat die juf verder ook niks doorhad ofzo.
    en harry, kom op nou, gebruik je zaagsel!

    1 decennium geleden
  • BlueHeaven

    Snel verder. X

    1 decennium geleden
  • HipsDontLie

    Oh damn... Ze weten het dus niet meer! Of nou ja, Harry weet het niet meer. Louis misschien nog wel.

    1 decennium geleden
  • Upendo

    Snel verder! Please :(

    1 decennium geleden
  • 0read0this0

    Veder asjeblieft !!?!?!?!???????!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen