Foto bij 018.

Ik stond fronsend in de winkel en probeerde het laatste cadeautje te bedenken. Niall.
Wat kon ik Niall geven?
Voor Zayn had ik een zilveren ketting gekocht, voor Louis had ik twee cadeautjes daar hij jarig was op Kerstavond. Ik had hem een groot kookboek gekocht dat vol stond met wortelrecepten en een DVD-box vol met romantische komedies. Ik had me laten vertellen door Harry dat Louis dan altijd huilde, en Harry leefde met hem samen, dus hij wist het als geen ander.
Voor Harry had ik een klein funpakket samengesteld. Omdat hij altijd naakt sliep, had ik hem een pyjama onderin gelegd. Daarbovenop lagen dingen waar hij van hield. Appelsap, handencrème, een zakje vol met Twix’ en het laatste seizoen van Family Guy.
Voor Liam had ik een grote zak Maltesers, een algemeen kookboek en een klein besteksetje dat geen lepels bevatte. Zijn naam stond gegraveerd in elk zilveren voorwerp en ik vond het nog een goed cadeau ook.
Niall en ik hadden ons opgesplitst zodat we beiden iets voor elkaar konden kopen.
Ik liep zuchtend de winkel uit en liet mijn blik door de straat gaan.
Opeens had ik een geweldig idee, en ik haastte me naar de schilderswinkel.
Ik had al tijden niet meer getekend noch geverfd. Tenzij je het vingerverven met Sarah meetelde.
Ik kocht een groot wit schilderdoek, en schildersezel, en alle andere benodigde producten.
Ik verliet net de winkel toen ik staande werd gehouden door een man, en tot mijn afschuw zag ik dat hij zijn camera gereed hield in zijn hand.
‘Mag ik u wat vragen jongedame?’
Ik keek hulpeloos om me heen en schudde toen snel mijn hoofd.
‘Nee sorry, ik ben druk met inkopen doen.’
De man gaf het echter niet op en hield me makkelijk bij terwijl ik zo snel mogelijk tussen de mensen door zigzagde.
‘Hoe is uw relatie tegenover One Direction? Heeft u een intieme relatie met een van hen? Is het uw dochter wat bij u was, en wat nu bij de jongens op het terras zit? Is zij het kind van een van hen?’ Vroeg de man aan één stuk door.
Ik negeerde hem zo goed als het kon, maar toen de man me alweer de weg versperde zuchtte ik geërgerd.
‘Ik wil niet met u praten, dat heb ik zojuist toch gezegd? Het is een inbreuk op mijn privacy als u zo door blijft gaan, en dat is verboden bij de grondwet.’ Mompelde ik boos.
De man keek me even met een half glimlachje aan en liet me toen langslopen.
Ik plofte uiteindelijk neer bij de jongens op het terras en Sarah sprong in mijn armen.
‘Dag schatje van me. Ik heb je gemist. Heb je het een beetje leuk gehad met de jongens?’ Vroeg ik aan haar.
‘Heel leuk! Ik heb koekjes en cake gegeten en slagroom gehad.’ Vertelde ze trots.
‘Ze was niet stil te krijgen nadat jij weg was. En als we dan uitlegden dat je even iets was gaan kopen begon ze weer met het W-woord.’ Zei Louis verontschuldigend.
Ik grinnikte en knikte begrijpend. Die Waarom-fase kon behoorlijk irritant zijn.
‘Ik werd staande gehouden door de paparazzi.’ Mompelde ik.
Ze keken me geïnteresseerd aan en ik ging in op hun nog ongestelde vraag.
‘Ik heb hem niets verteld, ook al vroeg hij me de oren van mijn hoofd. Ik heb hem gezegd dat hij inbreuk maakte op mijn privacy als hij zo doorging en dat is grondwettelijk verboden.’
Harry lachte hard en hij haalde zijn schouders op toen we hem allemaal verbaasd aankeken.
‘Ik vind dat grappig.’

Er komt in een ander hoofdstukje some Niall-Kristen time (:
90 abo's al! Wauwwww(: Als nu eens al die abo's een berichtje achterlaten? OF, als dat te veel moeite is, dan kunnen jullie ook allemaal één keer op de groene kudoknop drukken! (Hint: Nogn ooit in de top gestaan, poor me
(huil)

Reageer (14)

  • VeerleClifford

    Awwwwh, Sarah is zoooo lieef(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder (:

    1 decennium geleden
  • wildheart

    Weet je, ik doe gewoon lekker allebei! hahaxD

    1 decennium geleden
  • BikiniBottom

    Echt een geweldige story!
    Nieuwe abo! Abo nr 100!:)
    Snel verder'x

    1 decennium geleden
  • SadCalum

    serieus snel verder jij.. het verhaal is super leuk hihi <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen