Foto bij Deel 6

‘Nou….’ Begon Sarah. ‘Ik vind Niall wel schattig,’ en ze kleurde nog roder. Niall? Ik had geen idee over wie ze het had. ‘Niall..?’ Sarah keek me verbaasd aan. ‘Je gaat me toch niet zeggen dat je nu al niet meer weet wie wie is! Ik heb het je gisteravond nog uitgelegd!’ Ik keek gegeneerd weg. ‘Ik ben niet goed in namen onthouden, ja!’ zei ik. Sarah zuchtte diep en haalde haar iPhone tevoorschijn. Ze had niet normaal veel foto’s van One Direction op haar mobiel staan. Ongeduldig scrolde ze langs al haar foto’s tot ze het apparaat voor mijn neus hield en ik een foto van een jongen zag. Hij had blond haar en blauwe ogen en zag er super schattig uit. ‘Oh, hij.’ Sarah rolde met haar ogen. ‘Oké. Ik ga nog één keer uitleggen hoe ze allemaal heten. Ja?’ Nee! Niet nog een keer! Ik zuchtte. ‘Oké.’ ‘Goed,’ begon ze. ‘Dat was dus Niall. Dit is Liam. Dit is Harry. Dit is Louis. En dit is Zayn.’ ‘Hmm.. ze zijn wel knap.’ Mompelde ik. ‘Natuurlijk zijn ze knap! Dat heb ik je al duizend keer gezegd, maar je luistert nooit.’ Ik vroeg me af of ze vriendinnen hadden. En dan vooral van die jongen met dat zwarte haar. Zayn toch? Ho eens even! Waarom vraag ik me dit af! Ik vind hem toch niet leuk! Ik kan hem ook niet leuk vinden, want ik heb hem nog nooit ontmoet. Soms snap ik mezelf echt niet. ‘Alleen jammer dat drie van de vijf een vriendin hebben.’ Zei Sarah verdrietig. Jesus, kan zij soms gedachten lezen?! Zal ik vragen wie er dan vriendinnen hadden? Nee, dat zou verdacht zijn. Ze zou denken dat ik ook een ‘directioner’ wil worden, en dan zou ze me alles gaan vertellen over ze, en filmpjes laten zien, en foto’s en dan zaten we hier de hele avond en konden we niet naar het concert. Mooi niet dus. Plotseling kwam mijn vader de kamer binnen lopen. ‘Meiden, zijn jullie klaar?’ Sarah sprong meteen op en sprintte naar de auto. Ze was alleen even vergeten dat ze hakken aanhad, dus struikelde over de drempel heen. Zuchtend stond ik ook op. Dat kon nog leuk worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen