Nawoord
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Ik heb dit verhaal telkens met veel plezier gelezen! Je hebt echt een enorm mooie schrijfstijl en vooral de manier waardoor je de spanning telkens opbouwt is prachtig! Dit was echt een super verhaal! xxx.
1 decennium geledenWeetje, ik heb dit hele nawoord niet eens gelezen! Eerst heb ik op de link geklikt, abo gedaan, kudo gedaan, en toen heb ik dit nawoord gelezen!! 26 kudo's is great, maar laaang niet genoeg voor de top. Sorry hoor, maar in de top staan stories met zo'n verschrikkelijk hoog aantal aan kudo's. Dat is echt moeilijk om in te halen, als je begrijpt wat ik bedoel
1 decennium geledenMaar heb even gelezen waat This Fairy Brings Us Together over gaat, en oww, die lijkt me echt zooo leuk! En vooral met jou als schrijfster, helemaal top, niks anders over te zeggen, haha! Dus ga nu even beginnen met daarin lezen!!
Bye! x
Het was echt een super verhaal!
1 decennium geledenJammer dat het nu is afgelopen, maar ik heb het met plezier gelezen
Ik ga zeker een kijkje nemen bij je andere verhaal!
Je verhaal was echt ontzettend mooi en ook echt heel goed geschreven! Er zat een duidelijke verhaallijn in en het was zo geschreven, dat ik ook echt meeleefde en in het verhaal getrokken werd. Ik weet, ik heb verder nooit een reactie achtergelaten en alleen een kudo gegeven. Maar nu het dan is afgelopen, wil ik dan toch laten weten wat ik ervan vond. Je verhaal was echt heel mooi en fascinerend. Ik vond vooral het laatste hoofdstuk heel mooi, waarin ze zichzelf als een vrouw gaat zien en toegeeft dat de wonden gaan helen. Gewoon hoe het verwoord en geschreven is en de liefde die er naar elkaar nog in zit (dat ook het verhaal door), heel mooi.
1 decennium geledenNogmaals, het was een prachtig verhaal.
xx