Foto bij 017.

Ik duwde de lege buggy vooruit terwijl Sarah bij Zayn op de schouders zat.
‘Sneller!’ Beval ze.
Zayn schudde zijn hoofd en Sarah greep gierend van het lachen zijn haren vast.
Hij trok een moeilijk gezicht en probeerde met één hand zijn kapsel weer een beetje in model te krijgen.
Liam lachte hard en nam Sarah van hem over.
‘Weet je wat wij gaan doen? Wij gaan dadelijk een hele mooie kerstboom uitzoeken! Vind je dat leuk?’
Sarah knikte en klapte lachend in haar handjes.
‘Prinsessenboom!’ Kirde ze.
‘Ik weet niet of die bestaan.’ Zei Liam mompelend.
‘Waarom?’
‘Omdat normale bomen groen zijn.’
‘Waarom?’
‘We kunnen hem wel roze maken hoor, maar dan moet er ook een kasteel komen!’
‘Waarom?’
Liam keek me hopeloos aan en ik kwam grinnikend naast hem lopen.
‘Ze zit in haar Waarom-fase. Blijkbaar hebben kinderen tussen de twee en de vier jaar een periode waarin ze voor alles een verklaring willen hebben. Op een gegeven moment moet je het gewoon afkappen.’ Zei ik uitleggend.
Liam knikte en zwierde Sarah vrolijk in het rond.
Nadat de jongens een grote, roze kunstboom hadden gevonden verlieten we de grote winkel en ik zette de kartonnen doos waar de boom inzat hoofdschuddend in de lege buggy.
‘Ik kan niet geloven dat er echt roze kerstbomen bestaan, ook al zijn ze nep.’
Niall kwam naast me lopen en nam de buggy van me over.
‘Blijkbaar heeft de Kerstman rekening gehouden met Sarah’s wensen.’ Knipoogde hij.
Op een gegeven moment hielden we pauze bij een klein terras en ik zag twee fotografen haastig wegduiken toen ik hun blik ving.
‘Ze volgen ons al de hele tijd. Vind je het erg?’ Mompelde Niall toen hij zag waar ik naar keek.
‘Dat moet ik juist aan jullie vragen, jullie krijgen dadelijk de vragen van de fans wat ik en Sarah bij jullie doen.’ Zei ik zacht.
‘We moeten ons zo opsplitsten, anders weten we al wat de cadeautjes zijn.’ Zei Harry fronsend.
‘Ik blijf wel hier.’ Zei ik snel. Ik wilde niet dat Sarah zag dat wíj de cadeautjes kochten, in plaats van de Kerstman.
‘Ik blijf ook wel hier, dan gaan we daarna even snel.’ Mompelde Niall.
Ik glimlachte even naar hem en na een kwartiertje verlieten de andere jongens het terras.
Sarah speelde met een stuk speelgoed dat ik meegenomen had en Niall bestelde nog wat te drinken voor ons.
‘Hoe heb je vorig jaar Kerst gevierd?’ Vroeg Niall.
‘Alleen, met Sarah.’
Hij fronste even en streek met zijn duim over haar wangetjes.
‘Dan wordt deze kerst extra speciaal.’ Zei hij.
Ik zag uit mijn ooghoeken hoe de twee fotografen nog steeds hun camera’s op ons richtten.
Ik negeerde ze en sprak een beetje over onbelangrijke zaken met Niall tot de rest terugkwam.
‘Lieverd, ik ga even snel naar wat winkels en dan kom ik terug, oké? Louis, Harry, Zayn en Liam zullen op je letten, vind je dat goed?’
Sarah knikte even en ik drukte mijn lippen tegen haar voorhoofd.
‘Ik ben niet lang weg, als er iets is dan kunnen jullie me bellen.’ Zei ik een beetje nerveus.
‘Het komt wel goed, ga nu maar.’ Zei Louis glimlachend.
Ik slikte even en liep toen samen met Niall terug naar de winkelstraat.

Reageer (8)

  • AngelDreams

    Oeh, de waarom fase. Je hebt ook de nee fase: 'zal ik je helpen?' 'Nee, zelf doen.'

    Super snel verder

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    oeehhh. nu hebben ze hun eerste 'date' ahaha
    ofjah. de eerste keer met zn tweetjes weg ^^
    snel verder X

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder? (:

    1 decennium geleden
  • Deliamy

    cuteee! <3 xx.

    1 decennium geleden
  • Rakish

    Verdeaaah!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen