Foto bij Chapter 35

Hey, iedereen heel erg bedankt voor het lezen van deze story, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Zet maar in een reactie als je gewaarschuwd wilt worden voor een (eventueel) deel 2.
Willen jullie een kudo geven voor het laatste hoofdstukje? (A)

Binnenkort begin ik aan deze story, het proloog staat al online:

http://www.quizlet.nl/stories/90192/im-a-vampire/

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • GossipGirl21

    Super geschreven vond het mooi

    6 jaar geleden
  • xAwesome

    TEAM LUKE!
    Fantastische story, wil je mij waarschuwen voor het tweede deel? (:

    1 decennium geleden
  • ZiLeia

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEniet Tristan! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LUKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
    I want LUKE!
    xx :Y)

    1 decennium geleden
  • ZiLeia

    mij sowieso waarschuwen! als die story zonder dat ik het weet geschreven word.....!
    xx :Y)

    1 decennium geleden
  • AnimeFan07

    (H)(H)(H) jeej, nieuwe story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen