Foto bij episode 10: To Kurayoshi!

*grinnik* 'daan-kun' leuk voortaan wil ik zo aangesproken worden XD lol
anyway ik heb plaatjes toegevoegd aan het vorige hoofdstuk maar om het jullie makkelijk te maken(ben ik toch weer lief) geef ik hier de links van de plaatjes.
mark kijkt naar shiito's arm


voor degene die het niet zien


deze heb ik gebruikt


en nog deze


KAPOT VREEMD 1 TEKENING LAAT HIJ MAAR NIET ZIEN DUS DAARVAN DE URL
http://oi48.tinypic.com/2e30rys.jpg

Mark,Dylan en Shiito stonden buiten.Mark keek naar de schone ochtend lucht,de zon scheen lauwtjes op de aarde.Mark dacht terug aan gisteravond.
Shiito had opeens opgestaan,zijn verband afgetrokken en gezegd dat hij wraak wilde.Toen Shiito's moeder dat zag,sloeg ze om. Ze had Shiito toestemming gegeven en gevraagd of Mark en Dyla goed op hem zouden letten.Laat in die avond voordat we gingen slapen vroeg Shiit's moeder nog één keer of Shiito het wel zeker wist.Shiito had strak 'ja' geantwoord.Mark was nog verbaast over het vastbesloten gezicht dat Shiito trok.


Maar dat Shiito mee ging was op één voorwaarde.We moesten langs Kurayoshi,een kust stad waar Shiito's vader zou zijn uit het leger.Als we toestemming van hem kregen zou Shiito mee mogen voetballen anders moest hij weer terug naar huis.
'Mark!' Zei Dylan en prikte in Marks wang. 'Leggo.' Voegde Dylan eraan toe.
'Anata wa nani o iu?' Vroeg Shiito die niet begreep wat Dylan zei op zijn amerikaans.Mark glimlachde terwijl we begonnen lopen.
'Dylan wa itta "leggo".Sore wa kumiawasedesu no "lets go" . Kore was:ikimashou.' Antwoorde Mark en legde uit dat "leggo" een samenvoegsel was van let's go.Mark,Dylan en Shiito kwamen uit op een klein trein station.Mark,Dylan en Shiito zouden een trein nemen naar Hiruzenshitao.Daar zouden ze overstappen op een andere trein naar Kurayoshi.Mark,Dylan en Shiito liepen naar het loketje tegelijk met 3 andere jongens.Ze hadden een school uniform aan en waren duidelijk van plan om te gaan spijbelen.


Dylan en de zwart harige jongen stonden tegelijk voor het loket.
'San chikketo kudasai?' Bestelde de 2 jongens tegelijk drie kaartjes.
'Het spijt me,ik heb nog maar drie kaartjes.' Zei de loketbediende,krabt aan zijn snor en gebaarde dat de groep het zelf uit moest zoeken.
'Chiketto wa warewaredesu!' Zei de jongen en eisde de kaartjes op.
'Je hoeft niet zo te snauwen en wij hebben die kaartjes ook nodig.' Zei Dylan op z'n japans.
'Pech dan gaijin!die kaartjes zijn voor ons.' Zei de blonde.
'Gaijin?' Herhaalde Dylan en Mark die niet wisten wat het betekende.Shiito stapte boos naar voren.
'Gaijin is een scheldwoord voor buitenlanders.' Legde Shiito uit en draaide tot de drie jongens.
'Kunnen we dit niet op en normale manier oplossen?' Vroeg Shiito op een pissige toon.
'Dacht het niet.' Zei de bruin harige en duwde Shiito tegen de grond.
'Hé dat was nergens voor nodig!' Zei Dylan en greep de kraag van de jongen.Mark legde zijn hand op de schouder van Dylan.
'Rustig Dylan.' Zei Mark en merkte op dat de zwart harige een voetbal in zijn tas had.
'Spelen jullie voetbal?' Vroeg Mark terwijl Dylan de jongen losliet.
'Ja hoezo?' Antwoord de jongen.Mark grijnsde.
'We doen een potje.Wie als eerst scoord mag kaartjes kopen.' Stelde Mark voor.
'Goed.' Zei de jongen,liep een paar passen weg en legde zijn tas op de grond.Zijn vriend legde ook zijn tas neer om het een doel te maken.Mark en Dylan deden hetzelfde.De bruinharige jongen ging in het doel staan en de anderen in het 'veld'.Mark,Dylan en Shiito liepen naar elkaar.
'We hebben geen keeper dus wie gaat er in het doel staan?' Vroeg Dylan.
'Ik kan niet vanwege mijn kneuzing.' Zei Shiito wijzend op zijn verband rond zijn pols.
'Ik heb zeker geen keeper skills.' Zei Mark en keek naar Dylan.
'Dylan jij hebt best sterke armen.'
Dylan knikte. 'Ik zal mijn best doen Mark.'
Dylan ging tussen de twee tassen staan en Mark en Shiito tegen over de blonde en de zwart harige.
'Ik ben Mark Kruger,dit zijn Dylan Keith en Shiito Chaki.' Zei Mark netjes.
'Mijn naam is Sawiyo Geira,Jipor Tokariro en Milo Tekumaru.' Zei de zwart harige,blijkbaar Sawiyo, en wees daarna naar de blonde en bruin harige.Mark stond vooraan tegenover Sawiyo die de bal had,achter Mark stond Shiito.
'san,ni...ich!' Telde Sawiyo af en schopte de bal naar Jipor achter hem.Samen rende ze naar voren.Mark rende op Jipor af en maakte een sliding.Jipor echter schopte de bal snel naar Sawiyo.Shiito blokte zijn weg.Sawiyo probeerde langs Shiito te komen maar Shiito liet niet over zich heen lopen.Mark sprintte om te helpen.Sawiyo Dash Accelerator en schoot langs Shiito.Sawiyo speelde de bal naar Jipor maar Mark sprong ervoor en rende met de bal naar het doel.Shiito kwam aanrennen.
'Maak een volley zoals je die avond ook deed.' Riep Mark en speelde de bal naar Shiito. Shiito schopte tegen de bal maar Milo stopte de bal met Rocket Kobushi.De bal vloog naar voren naar Sawiyo die hem in een keer door schopte naar het doel.Dylan sprong iets en probeerde de bal vast te houden tussen zijn armen.Maar zonder handschoenen en lange mouwen deed de draaiende bal best zeer.Dylan liet hem op de grond vallen en zette zijn voet erop.Sawiyo en Jipor waren met stomheid geslagen en die kans nam Dylan.Dylan speelde langs de twee en schopte hem naar Mark.Sawiyo en Jipor herstelde zich snel en Jipor stond meteen al bij Mark die snel de bal overspeelde naar Shiito.Voor Shiito stond nu Sawiyo en Jipor.
'Damn it.' Mompelde Shiito en sprong de lucht in.Onder zijn voet stappen kwamn gekleurd vlekken.Shiito sprong van de een naar de ander maar opeens hield het op en Shiito viel omlaag.De bal vloog door de lucht.Mark sprong op en kopt de bal naar het doel.Milo kon de bal niet meer halen en het was een doelpunt.Mark liep naar Shiito toe die op de grond lag.
'Shiito-kun daijobudesu?' Vroeg Mark of Shiito oke was.Shiito stond op met de hulp van Mark.Shiito knikte.
'Gomennasai.' Zei Shiito spijtig en boog. 'Het is nog niet compleet.'
'Dat was gaaf Shiito-kun.Heb je al een naam bedacht voor je hissatsu?' Vroeg Mark geïnteresseerde.Shiito keek weer op.Hij glimlachde maar begon lichtjes te blozen toen hij de naam zij.
'Sky walk.Het is niet echt origineel maar...' Antwoorde Shiito maar werd onderbroken door Mark.
'Het is subarashi Shiito-kun.' Zei Mark die het awesome vond.Opeens trok Milo een sprint naar het loket.
'Dat dacht ik niet!' Riep Dylan en rende ook weg.Hij greep Milo's pols en stopte hem vlak voor het loket.
'Hou op Milo.' Zei Sawiyo.Mark keek naar Sawiyo.
'We hebben waardigheid verpest het dan niet Milo.Ja we hebben verloren laat het daarbij.' Ging Sawiyo verder en stapte op Mark af.
'Hoewel ik het niet graag toegeef zijn jullie niet slecht' Zei Sawiyo en Jipor knikte instemmend.
'Arigato.' Bedankte Mark.Dylan bestelde kaartjes en de drie jongens vertrokken al dribbelend met de bal.De trein kwam aanrijden en Mark,Dylan en Shiito stapte in.
'Op naar Kurayoshi!' Riep Dylan enthousiast en Mark en Shiito knikte instemmend.

En?zelf vind ik het best een gaaf hoofdstuk :X

Reageer (5)

  • KorraBlaze0

    Leuk (ook leuke tekeningen)

    9 jaar geleden
  • Pkmnfan

    Coool hoofdstukkie8D

    1 decennium geleden
  • KidouYuuto

    mark pov Daan-kun Goed dat ik die naam heb bedacht

    1 decennium geleden
  • Amami

    Het vakt nig wel mee met het schrijven van in een pov in dit hoofdstukje, schojf gewoon wat je het fijnst vind, doe ik ook altijd;)

    1 decennium geleden
  • endoflove

    o ja ik zou in deze story korte hoofdstukken schrijven h?.....ach schijt! vanaf nu doe ik gewoon weer dit soort hoofstukken
    o en ik zat eraan te denken verder te schrijvn met mark pov
    halverwege het hoofdstuk was ik zo ook ineens gaan schrijven kon ik alle 'ik' weer omtypen in 'mark'
    Wat willen jullie zoals nu of mark pov?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen