***Jack's pov***

"Dokter? Mag ik naar dokter Jamie?" ze schudt haar hoofd. "Dokter? Mag ik nu naar dokter Jamie?" opnieuw schudt ze haar hoofd. "Kent u liedjes waarin Jamie voorkomt? Mayday parade heeft er eentje, het heet Jamie All over. Zal ik het voor u zingen?" bedenk ik luidop. "Meneer Barakat, denk maar niet dat ik afwijk van mijn antwoord. U komt geen centimeter vooruit met dit gedrag." reageert ze wel heel erg geïrriteerd. "Don't make this easy, I want you to mean it, jamieee, You're dressed to ki..." zing ik, maar wordt onderbroken "genoeg! Ga jij maar een tijdje de isoleercel in!" ze neemt me bij mijn arm en trekt me haar praktijk uit. "Dokter, ik weet de oplossing voor uw miserie! Laat me gewoon bij dokter Jamie! Of ik kan weer mijn aangepaste versie van jasey rae zingen." stel ik voor. "Ik kan ook iets anders zingen... Doctor Jamie count me in, dat is de aangepaste versie van dear Maria count me in." Ga ik maar door. "'cause I got your picture, I'm coming with you, doctor Jamie count me in, there's a story at...." Alweer word ik onderbroken. "Meneer Barakat, dit is uw laatste waarschuwing." En dat noemt zich dan een dokter. Ik kan het me niet laten om er eens goed mee te lachen. "Dokter Jamie, dokter Jamie, dokter Jamie, dokter Jamie, dokter dokter dokter Jamie....!" roep ik lachend door de gang. "Dokterr More, Jack, wat is al dat kabaal?" Een verwonderde dokter Jamie staat vlak voor ons. "Dokter Bouvier, deze jongen gaat even de isoleercel in. Hij is knetter." Met een elegant duwtje val ik de isoleercel binnen. "Dokter Jamie, dokter Jamie, dokter Jamieeeee" zing ik al dansend. Ik weet gewoon dat ik erg op dokter More haar zenuwen werk en elke vorm van irritatie geef ik haar dan ook graag mee.

Reageer (1)

  • KatRaven

    hahhahhaahha xD geniaal

    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen