Het Shop Avontuur Zet Zich Voort

Finding Some Clothes
Ik haal mijn schouders op. 'Ik zou het echt niet weten, kun jij het betalen dan?' zei ik.
Nikita schud haar hoofd, loopt terug naar het pashokje, kleed haar om en loopt terug de winkel in om de jurk terug te hangen. Ik loop ook het pashokje weer in en kleed me om. Ik loop de winkel weer in en hang mijn jurkje ook terug. 'Kom we gaan even in een minder dure winkel kijken' zeg ik tegen Nikita. Samen lopen we verder en het duurt niet lang voordat we een andere winkel gevonden hebben. We gaan naar binnen en beginnen gelijk te zoeken, maar zonder succes. 'Al wat gevonden?' Vraag ik. 'Nee' zei Nikita, 'jij?' Ik schud mijn hoofd, 'Nee, andere winkel?' Ik zie dat Nikita knikt. Ik leg een hand op mijn buik. Ik voel me niet zo lekker. Dat heb ik nou altijd al gehad. Als er plotseling iets leuks is waarvoor ik me een beetje moet inspannen kan ik zo ineens beroerd worden. Ik haal diep adem en loop glimlachend met Nikita de winkel uit. ‘Gaat het wel?’ vraagt Nikita bezorgd aan mij. Ik knikte. Ik moest en zou vandaag een leuk setje of een jurk vinden. En ik wil ook graag met Nikita winkelen! Dan staan we samen voor een grote, maar niet al te dure winkel. Ik kijk Nikita met een grote grijns aan en samen gaan we de winkel in. Allebei een kant op. Ondertussen houd ik Nikita wat in de gaten om te kijken wat voor kleding ze heeft. Als ik even niet oplet wordt ik op mijn schouders getikt. Ik draai me om en zie een verkoopster staan. 'Kan ik je ergens mee helpen?' vraagt ze. 'Nee, bedankt.' 'YESSS' hoor ik Nikita roepen. 'Wat is er?' vraag ik verbaast. 'IK HEB WAT GEVONDEN!' roept Nikita naar mij. 'Kijk eerst maar naar de prijs!' schreeuw ik terug. 'Al gedaan, ik kan het zat betalen!' roept ze enthousiast terug.
Vanbinnen begin ik helemaal te stuiteren. Yess ze heeft wat gevonden. Blij loop ik naar haar toe en bekijk het. 'En?' Vraagt ze. Zonder iets te zeggen trek ik haar mee naar de pashokjes. We trekken de jurkjes aan en bekijken ze. We showen ze en besluiten om ze te kopen. Als ik me weer wil omkleden zie ik wat op mijn jurk zitten en probeer het weg te halen. Dan hoor ik plots een scheurend geluid...

Reageer (3)

  • Spanjeeee

    o-oooww ! !
    oopss ! ^^
    leuke storie kga ze allemaal lezen ^^
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • Fabulouis

    O-Oh..x)

    More! <3

    1 decennium geleden
  • Ashlynn

    Cool!

    VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen