Foto bij Chapter 10

Een nieuw hoofdstukje :) met als extratje de outfits van de girls omdat het hoofdstuk 10 is xx Casey (PopRocket)

Allyne's outfit, Sophie's outfit, Mara's outfit, Jennekes's outifit en Kawita's outfit. :)

Liam POV


En toen stond ik ineens met Mara op de dansvloer. Mara was naar mijn idee een van de mooiste meisjes van school en stiekem was ik wel een beetje verliefd op haar. Toch kon ik er nooit werk van maken aangezien ze een vriendje had. Ik was aan de ene kant natuurlijk super blij dat het uit was met Keegan maar aan de andere kant gun je het zo'n meisje als Mara niet om liefdesverdriet te hebben. Het ging allemaal zo snel. Het ene moment waren we gezellig aan het dansen op een paar up-tempo nummers en een paar minuten later hoorde ik een slow nummer door de boxen komen. Ik vroeg me af of ik stappen kon ondernemen. Ik wilde natuurlijk niet dat ik haar af zou schrikken. Zou het voor haar te snel zijn als ik nu toegaf dat ik verliefd op haar was? Hopelijk niet want mijn hart kon die niet langer meer aan. 'Zullen we dansen.' zei ik zo koel mogelijk. 'We dansen toch al.' Ik hoorde de verwarring in haar stem. Shit, die vind me blijkbaar niks. 'Oke, ik hoop dat dit niet te snel gaat voor je en..' ik kon mijn zin niet afmaken want ze sloeg haar armen om mijn nek heen en begon langzaam te dansen op het nummer. 'Ik moet doorgaan met mijn leven en je bent best wel leuk.' 'Is het raar als ik zeg dat ik al een paar maanden verliefd op je ben?' 'Nee. Wel onverwacht maar niet raar. We zouden het kunnen proberen.' 'Wat proberen?' Wat bedoelde ze? Totaal onverwachts drukte ze een kus op mijn mond. 'Dit proberen.' Zo gingen we een uurtje verder. Dansen, zoenen en ik probeerde haar wat beter te leren kennen. Haar lievelingskleur is geel. Wat natuurlijk al te zien was aan haar jurk. Ze heeft twee broertjes, een tweeling van acht jaar, en een zus van twintig. Haar beste vriendin is Allyne. Dat wist ik natuurlijk al van Hazza maarja. 'Zullen we de rest eens gaan opzoeken?' vroeg ze. 'Ja, is goed. Ik denk alleen dat ze verspreid staan dus naar wie gaan we op zoek?' 'Allyne en Harry.' zei ze vastbesloten. 'Oke.' Ik pakte haar hand en samen liepen we over de nogal grote, drukke dansvloer.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen