Battle 2.16
En ik zal je vertellen, dat is niet bepaald mijn hobby
Zwaaiend lopen we het podium af. Ik weet wat de blik in Harry's ogen betekend: oorlog. Precies wat ik van plan was. Ik wil dat hij serieus is. En dat hij me niet als een spelletje ziet.
We staan backstage, iedereen is aan het praten. Over ons, zo te horen. 'Dat was zo cool!' roept een meisje uit Charissa's band, volgens mij heet ze Kiki. 'Helemaal niet. Ze zijn gewoon zwak.' kaft Charissa haar af. 'Doe normaal, ze waren goed!' klakt Kiki terug. 'Jemig, Kiki, voor wie ben jij?!' Hopeloos heft Charissa haar handen en loopt ze weg.
'Harry! Nee, Doe normaal! Nee, dat doe je... NEE!' hoor ik Louis roepen. Als ik me omdraai zie ik Louis een poging doen om een, zo te zien, woedende Harry tegen te houden. En in die poging laat hij Harry dus struikelen, net voor mijn voeten. Languit ligt hij voor me. Snel krabbelt hij op zijn knieën. 'Hmm,' mompel ik terwijl ik hem aan kijk. 'hier kan ik wel aan wennen. Jij op je knieën.' Ik plak er een kort en lief glimlachje achteraan. Harry hersteld zich en staat dan op. 'Gaat niet gebeuren. Je hebt onze single gestolen!' Zijn ogen proberen in de mijne te boren. 'Ik heb niets gestolen. Het thema is coveren. Remember?' ik draai me snel om, waardoor mijn gekrulde haren in zijn gezicht slaan. 'Ohja,' zeg ik nog snel. 'het is niet jullie single, maar die van Kelly Clarkson.' Zijn gezicht vertrekt kort. 'Oke, ga je het zo spelen. You're on.' 'Like Donkey Kong.' maakt Liam lachend af. 'Wat?' vraagt hij lachend.
'Ga naar je moeder, Harry. Ohnee, wacht, dat is je vriendin.' Ik knipoog snel naar de jongens van One Direction, die zachtjes lachen.
'Vanaf, Demi McStars,' Harry wijst naar me en doet en stap dichterbij. 'vanaf nu zijn we geen vrienden meer, het is nu serieus. Vanaf nu zijn we rivalen.' Ik lach zacht en loop dan weg.
'Demi, wacht even.' zegt Bobsle terwijl ik wegloop. Hij komt naast me lopen. 'Weet je wat hij net eigenlijk zei?' 'Dat we rivalen zijn, hoezo?' vraag ik. Hij zucht. 'Defenitie van rivalen: gelijke tegenstanders die een belangrijke band met elkaar hebben.' 'Gelijke..?' herhaal ik. 'Bobsle,' begin ik met een gemeen lachje. 'volgens mij vindt hij ons gevaarlijk goed.'
Reageer (8)
Verder!!!!!!!
1 decennium geledenjiiiha nieuwe abo hier !! omg dit is eigenlijk om j kapot te lachen weet je . Ik heb echt geluk dat ik tell me a lie opmijn mobiel heb staan aangezin hier geen youtube op werkt. maar genoeg gezeverd
1 decennium geledensnel verder!!
ps eigenlijk heb gwn stiekem heel hun albim op minn mobiel staan plus nog enkel xfactor covers en hun singles
like donkey kong lv it thahah das van die cartoon sry
1 decennium geledenthahha rivalen love het woord xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
gnagna geweldig
1 decennium geledensnel verder
Snel verder!
1 decennium geleden