Ja, ik heb dus zo'n beetje een heel klein ( eigenlijk enorm ) probleem met m'n laptop, namelijk dat hij stuk is. Heel raar, de ene dag doet hij het, de volgende dag zet ik hem aan en het opstartgeluidje, welkomsgeluidje, lampjes branden, alles doet het behalve dus het scherm. Want dat blijft zo zwart als roet, maakt niet uit op welk knopje ik sla.
Ik baal hier meer van dan jullie je kunnen voorstellen want ik ga een saaie, regenachtige week tegemoet en ik kan niet eens voor jullie schatjes schrijven. Ik had al een half deeltje klaarliggen in een Word-document maar daar kan ik nu dus niet bij, wat echt balen is.
Dit typ ik op mijn Blackberry en m'n arme duimpjes zijn nu al doodmoe van stomme, kleine knopjes indrukken.
Wat ik kom zeggen is dat schrijven nogal lastig is nu, en dat spijt me echt maar ik kan er niet heel veel aandoen.
Zodra er veranderingen ( hopelijk verbeteringen ) komen zal ik het zeggen en anders merken jullie het gauw genoeg wanneer ik weer eens een deeltje post.

Reageer (21)

  • sureido

    Ik geloof niet dat een laptop 2 jaar stuk is..?

    9 jaar geleden
  • Subdivisions

    Je gaat niet meer verder of wel? :(
    Maar okee ik neem een abo voor zekerheid x

    9 jaar geleden
  • paulina123

    alsjeblifttt ga verderr :)

    1 decennium geleden
  • Karrueche

    He verdorie, lees ik een super tof verhaal, stopt het plots. Je gaat niet verder I guess?

    1 decennium geleden
  • iceprinces14

    Je schrijft al veel te lang niet meer, volgensmij is dit verhaal ten doode opgeschreven r.i.p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen