Foto bij I Just can't figure out, how it all went upside down.

Part 22

||Jack POV||

Jared had me vertelt dat ik in de kamer van Kacey kon slapen. Daarna hadden we wat gegeten en TV gekeken. Ik lag inmiddels al op bed en viel in slaap.

De volgende ochtend hoorde ik iemand binnen komen, maar ik bleef gewoon liggen en deed alsof ik niemand gehoord had.
De persoon die net binnen was gekomen ging naast me zitten.

Kacey: Jackie?

Ik opende me ogen en zag dat Kacey naast me zat. Ik ging rechtop zitten en gaf haar een zoen.

Jack: Hoe wist je dat ik hier was?
Kacey: Jared had het me verteld.
Jack: Oke, uuh ik ga me even omkleden.
Kacey: Is goed.

Ik liep naar de badkamer die bij de slaapkamer hoorde, ik douchte snel, trok wat anders aan, deed me haar en ging met Kacey naar beneden.
Toen we beneden waren zaten Shannon, Jared en Tomo op de bank te praten over hun volgende album.

Jared: Goeiemorgen!

Ik lachte, omdat hij nog al te enthousiast was toen hij dat zei.

Jack: Praat maar niet teveel tegen me voor 12 uur, ik heb echt een vreselijk ochtendhumeur.
Jared: Je bent hier niet de enigste.
Shannon & Tomo: Zeker niet nee.

Shannon en Tomo keken allebei Jared aan. Ik wist in iedergeval van wie ik dat ochtenhumeur geërft heb.
Ik liep door naar de keuken en maakte wat ontbijt voor mezelf. Ik voelde me snel thuis, wat normaal jaren duurt bij mij. Ik woonde bij mijn vader terwijl hij dat zelf niet eens wist.

Reageer (2)

  • DemiNJHoran

    NOOOOOOO en toen kon ik niet verder lezen :(

    1 decennium geleden
  • AnimeFan07

    geweldig stukje!!!!!! Zijn de examens bij jou ook voorbij? Goed!!! Want dan kun je veeel schrijven en ik wil vééééééél lezen ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen