Nieuw persoon; meet Britt alias Gingerkid <3 Because you like it so much.

blauw = Aleaya
grijs = Miley
roze = Britt

Aleaya point of view
Zo hee, die stond met z'n mond vol tanden toen je dat zei, zeg! gilt Zafira. Ja Zaf, inderdaad. Het is ook niet niks. Op dat moment zie je een meisje naar je toe komen. Ze steekt vriendelijk haar hand op en vraagt: Sorry, maar hebben jullie Harry Potter misschien gezien? Ze kijkt je hoopvol aan. Ze heeft enorme grote puppyogen. Die hebben we gezien, ja.. antwoord je koeltjes. Hoezo? Ze glimlacht. Nou, ik kom dit jaar voor het eerst naar Zweinstein, en hij is mijn broer, dus.. Waar hebben jullie hem precies gezien? Je voelt dat je bloed begint te koken. Je mag dit kind niet. We hebben hem gezien ja, maar ik GA JE NIET AAN JE OVERDREVEN GROTE NEUS HANGEN WAAR, want IK MAG JE NIET! brul je woedend. Miles, zorg ervoor dat deze dame mijn naam onthoud? Miley knikt. Ze pakt een pen uit haar tas en geeft hem aan je. Ze grijpt het meisje in haar kraag, en je schrijft in grote, rode letters 'Aleaya was here' op haar voorhoofd. Je klopt je handen af aan je broek. 'Ziezo. Miley? Miley knikt weer en zet het meisje neer.

Britt point of view
Je bent woest. Niemand, maar dan ook NIEMAND doet zoiets bij Britt Potter. Je pakt je stok rustig uit je tas. Je ziet dat het blonde meisje, dat duidelijk Aleaya heet, haar hand in haar zak stopt. 'Daar zal haar stok wel zitten' denk je. Je wijst met de stok op je voorhoofd. Sanitato maxima Aan de blikken op de gezichten van Aleaya, Miley en het andere meisje zie je dat het gewerkt heeft. Britt Potter, aangenaam. zeg je zoetjes. Aleaya kijkt je woest aan. Denk maar niet dat je van me af bent, dametje. Ze gooit haar haren los en loopt langs je, met haar hulpjes in haar kielzog. 'Ha!' Denk je. Britt - Aleaya: 1-0.











Reageer (7)

  • SRDraco

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Literature

    yeaaah!
    i'm gonna beat miss barbie Malfoy!
    because...
    uhm
    nevermind..
    Ik heb puppy ogen :X
    die is goed..
    maar hee..
    (cool)
    Snell Verderr:Y)<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen