Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • YourLittleEl

    ahahah i love zaaaaaaayn ;D xxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super geschreven (H)!!!!!

    Ik had een keer 7 hechtingen in mn knie :S

    1 decennium geleden
  • quotelover

    SERIEUS?! 80 euro? Dan kan ik me ook wel uitleven met acrylverf en een grote kwast! Oplichters! *pruttelt* En ja ik kan er inderdaad wel omheen lopen maar mijn ouders zijn nogal..eh..berschermend? En bang dat er iets gebeurt.. Haha ik zie Zayn al helemaal paniekerend door het huis ijsberen (See what i did there? Dieren-alarm!) Whaah hechten lijkt mij zo eng! Ondanks dat ik het al heb meegemaakt... En ik hoor je nu denken: Die heeft ze niet allemaal op een rijtje (oké ik geef het toe!). Maar ik weet er niks meer van, weetje hoe irritant het is dat je je tot je zesde bijna niks meer herinnert? Echt.niet.leuk. *moppert weer* Nou, ik heb 2 korte broekjes gekocht omdat ik op de een of andere manier ontzettend veel weg had van een Plofkip in mijn oude. Een blous-achtig-ding-zonder-mouwen want daar zocht ik naar Whoehoe! (zoekt en gij zult vinden...), een blauw "gewoon" t-shirt, schoenen omdat ik me niet echt meer kan vertonen in mijn oude enkel laarsjes en niet weg ben van mijn andere schoenen plus dat het te koud is voor mijn lieftallige sandaaltjes *snik* I am quite happy with these! Oh en chocolademelk met teveel slagroom (echt een halve liter ofzo!) en daarna gingen we friet eten dus die calorieën mochten er inderdaad wel af =) Hihi ik kan sommige films zo vaak kijken! Een beetje psychiatrisch als je het mij vraagt... Mama denkt bij elke Harry Potter-film dat het dezelfde is... Gewoon omdat dat nog mogelijk is ook nog! '...' En nu het hoofdstukje... IK DACHT ECHT DAT ZE DOOD GING! Niet aardig! *pruilip a la Ruben Nicolai bij de lama's* Tot ooit!

    xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen